Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Tribalwars-бот бот для гри Війна-племен

Скачати 249.37 Kb.

Tribalwars-бот бот для гри Війна-племен




Скачати 249.37 Kb.
Дата конвертації25.03.2017
Розмір249.37 Kb.

 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

Tribalwars-бот

бот для гри Війна-племен

 

 

 



 

http://tribalwars.travianbot.com  

  

ICQ: 129193052



Вступ

Війна-племен - дуже цікаві і захоплюючі онлайн ігри (www.tribalwars.net).


Жанр: Стратегія
Малюнок: економлячи трафік
Клієнт: Ні чиновник будь-якого браузера.

Інтерне́т (від англ. Internet), міжмере́жжя - всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж. Інтернет складається з мільйонів локальних і глобальних приватних, публічних, академічних, ділових і урядових мереж, пов'язаних між собою з використанням різноманітних дротових, оптичних і бездротових технологій.

Бра́узер, також веб-переглядач (англ. browser МФА: [ˈbraʊ̯zɚ] - переглядач) - програмне забезпечення для комп'ютера або іншого електронного пристрою, як правило, під'єднаного до Інтернету, що дає можливість користувачеві взаємодіяти з текстом, малюнками або іншою інформацією на гіпертекстовій веб-сторінці.


Реальні гроші: не дати вирішальну перевагу

Війна-племен - це масова багатокористувальницька онлайн гра, тисячі гравців співіснують в одному великому світі і починають гру в якості власника села.Суть гри полягає в будівництві та розвитку сіл, а також у веденні торгівлі та війни з іншими гравцями.

Будівництво - галузь матеріального виробництва, в якій створюються основні фонди виробничого і невиробничого призначення: готові до експлуатації будівлі, будівельні конструкції, споруди, їх комплекси.

Єдиний істотний недолік гри - гра займає багато часу,
необхідно будувати будинки і поля, щоб атакувати інших гравців, щоб побудувати солдата, направити ресурси, щоб вивчити ситуацію з противником, і т.д.

Ата́ка (фр. attaque - напад) - поєднання вогню і навального руху війська, літаків, кораблів та ін. проти ворога з метою знищення його в близькому бою.

Проти́вник (супроти́вник, во́рог, неприя́тель) - у військовій справі - військовослужбовець, особовий склад, військове формування (військові формування), Збройні сили або інша держава, які ведуть бойові дії супротив протилежної держави, її військовослужбовців, особового складу, військових формувань, Збройних сил тощо.

Солда́т (нім. Soldat, від італ. soldato, від soldare - наймати, платити платню), вояк - власне українське слово. Категорія рядового складу військовослужбовців У широкому понятті - вояк, військова людина, ветеран (старий солдат) В історичному контексті, воїн регулярної армії на противагу воякам іррегулярних формувань, ополченцям У переносному сенсі - людина, що присвятила себе справі (напр, солдат революції)

Граючи з бота є набагато більш цікавим, тому що рутинні операції виконуються бота, день і ніч, і людина залишається тільки вирішувати стратегічні питання, і задоволення від гри:)



Функції:

Авто-атак

Bot атакувати всіх гравців з усього, весь час без зупинок :-) і відповідно приносить багато ресов


(Особливо за ніч)
Також можна використовувати для автоматичного нападів, підкріплень, замість таймера,
Надіслати багатьох нападів в 1 секунду, і т.д.

Автома́тика (грец. αύτόματος - самодіючий) - галузь науки і техніки, яка розробляє технічні засоби і методи для здійснення технологічних процесів без безпосередньої участі людини.

Задово́лення - позитивно забарвлена емоція, що супроводжує вдоволення однієї або кількох потреб. Антонімом задоволення є страждання й біль. Поняття задоволення в філософії Епікура ототожнене зі щастям.

 
 

Автоматичного побудови

Бот вміє сам будувати будівлі


Список що будувати і він намагається це побудувати через кожні 5 хвилин.
Може автоматично також зносити будівлі.
Авто-будівельні праці у всіх ваших селах в той же час.

 

Атака-журнали

Бот стежить за всіма військовими діями сама, напади і розвідки /
Сам показує скільки солдатів напало, скільки втратив, чи були катапульти, скільки ресов потягли та ін
Зручно для подальшого вивчення і аналізу.

Військовослужбо́вець, військо́вий або військови́к - людина, що служить у Збройних силах країни (англ. military serviceman або англ. military personnel).

Катапу́льта (з грец. καταπέλτης - катапельтас, від κατά - ката (вниз, всередину, проти) та πάλλω - пало (врівноважувати чи направляти снаряд перед його запуском) - один з числа ручних механічних приладів, що використовується для метання снарядів на велику відстань без допомоги вибухових речовин.

Існує система фільтрів і сортування.
 

Передача ресурсів

Бот вміє сам пересилати ресурси з села в село


Це дуже необхідно, коли Є багато сіл.

Необхідність - система зв'язків і відносин, що зумовлює зміну, поступальний рух, розвиток у жорстко визначеному напрямку з жорстко визначеними результатами. Іншими словами, необхідність - це такий зв'язок, що обов'язково призводить до певної події.


Для прикладу можна все реси ганяти в головному селі автоматично, і т.д.
Можна відправляти ресурси, коли є занадто багато ресурсів> 80% і т.д.

 

Населення дивитися

Бот вміє спостерігати зростання точки і показувати в розрізі 24 годин дня
Наприклад, можна дізнатися коли ворог спить і ін:)

Build солдатів
Бот вміє будувати солдатів, коней, баранів, катапульти і т.д.

Може Монетний двір монети.




Оповісник
Бот вміє автоматично перевіряти всі села нападає хто-небудь або не
Коли буде напад на село бот повідомить про це з сигналом,
відправка ICQ та електронної пошти.

Електро́нна по́шта (англ. e-mail, або email, скорочення від electronic mail) - популярний сервіс в інтернеті, що робить можливим обмін даними будь-якого змісту (текстові документи, аудіо-, відеофайли, архіви, програми).


Може зберегти військ (відправити підкріплення і назад його) і заощадити ресурси, коли нападу.
 

Атака - координатор
Бот може почати атаку на необхідність часу, або атаки противника на атаку часу, або нападу з багатьох селах
У той же час, і т.д.

 

Ігри карти - бот має вбудований в гру карта з зазначенням всіх гравців.


Власних селах, дружніх альянсів і союзів ворога, годування - показ окремих кольорів для легшого сприйняття ситуації на карті.

Грудне вигодовування або природне вигодовування (плекання грудьми) - складна динамічна та адаптивна система відносин між жінкою та ії дитиною, яка складається коли мати прикладає дитину до грудей, а дитина смокче груди; засіб вирощування та пілкування про дитину людини.

Сприйняття́, сприйма́ння (перцепція, від лат. perceptio) - пізнавальний психічний процес, який полягає у відображенні людиною предметів і явищ, у сукупності всіх їх якостей при безпосередній дії на органи чуття.

Зміст




1. - Налагодження
2.1 - Напади на ворогів
2.2 - Напади - інформація про ворогів
2.3 - Ігри - загальна інформація про ворогів
3. - Будівництво солдатів і т.д.
4. - Передача ресурсів
5. - Населення дивитися
6.1 - Атака-журнали
6.2 - Атака-журнали загального
6.3 - Атака-журнали діаграм
7. - Будівлі
8.1 - браузера
8.2 - гра карті
9. - Робота-журнал бота
10. - Атака-координатор
11.1 - оповіщення (атака тривоги)
11.2 - оповіщення - Напади найближчі
12. - Нотатки

 

1. Налаштування



 


 

1) Виберіть зі списку англійською мовою, що все англійською мовою.

А́нглія (англ.

Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас: (близько 250 тис. різних слів; Оксфордський словник англійської мови нараховує близько 600 тис. слів, а Словник Вебстера - 475 тис., але серед них велика частка архаїчних слів та величезний об'єм технічних термінів).

England) - країна в Західній Європі, що входить до Сполученого королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Найбільша за площею і населенням з чотирьох країн Сполученого королівства та трьох частин Великої Британії.

Англі́йська мо́ва (English, the English language) - мова, що належить до германської групи індоєвропейської сім'ї мов. Одна з найпоширеніших мов у світі, особливо як друга мова та мова міжнародного спілкування.

2) Заповніть сервера, Логін і пароль.
Сервер - введіть вручну, в залежності від сервера, на якому ви граєте.
Ім'я користувача і пароль - необхідність бот Увійти в самій грі.
Швидкість гри солдатів - необхідність для автоматичного розрахунку (як правило, = 1).

3) проксі-сервера, порт проксі-сервера - не потрібно заповнити, щоб використовувати налаштування проксі одного, ніж налаштування Internet Explorer


Установки за замовчуванням беруться з Інтернету налаштування Internet Explorer, важливо, щоб Інтернет працював в Internet Explorer.

Проксі-сервер (від англ. proxy - «представник, уповноважений») - сервер (комп'ютерна система або програма) в комп'ютерних мережах, що дозволяє клієнтам виконувати непрямі (через посередництво проксі-сервера) запити до мережевих сервісів.

Кори́стува́ч - той, хто користується чим-небудь - майном, землею, комп'ютером тощо.

Пра́ця - цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожного індивіда і суспільства в цілому.

Microsoft Internet Explorer - графічний веб-оглядач (браузер), який розробляє корпорація Microsoft.

4) Робота тільки в ці години: - Ви можете налаштувати, коли бот повинен працювати і коли бот с і нічого не робити, наприклад, на ніч, щоб бути, як людина, яка спить по ночах.


Вибір часу від 0 до 23, в якому час годин бот повинен працювати

5) Комп'ютер ID - скажіть йому адміністратором Війна-племен-бот для реєстрації програми.

6) номер ліцензії - тут ввести реєстраційний код, отримані від адміністратора Війна-племен та пошукових роботів.

Реєстра́ція - запис, фіксація фактів або явищ з метою обліку та надання їм статусу офіційно визнаних актів (реєстрація народження або шлюбу); внесення в список, в книгу обліку.

Адміністра́тор (іноді скор. - адмін) - це особа, яка здійснює роботу з якісного і ефективного обслуговування відвідувачів, консультує їх із питань, які стосуються товарів і послуг, які надає підприємство, організація.

Пошуковий робот (також англ. web crowler, англ. web spider) - програма, що є складовою частиною пошукової системи та призначена для обходу сторінок інтернету з метою занесення інформації про них (ключових слів) до бази даних.


У разі успішної реєстрації буде написано нижче «Зареєстрований - OK - Повний»

7) Зберегти налаштування - для запису всіх змін у файл.


Бот також фіксує всі зміни, коли ви закриваєте програму.
Ці таблиці записуються після кожної зміни.

8) START - початок бот,


Програма буде продовжувати працювати в тому ж стані, в кінці ..
Також бот приступити до роботи, коли ви натискаєте Пуск "на будь-який інший закладці бота.
Після натискання на кнопку назва зміниться на «паузу» - ви можете натиснути на тимчасове призупинення бота.
Коли бот працює на дно письмового наступного разу спроба щось робити, коли ви призупинили роботу, там написано «Пауза»

9) У верхній частині бот написано ім'я і номер версії програми.

Письмо́ - знакова система фіксації мови на площині за допомогою умовних ідеографічних елементів двох вимірів для передачі інформації на відстані й закріплення її в часі. Найперші спроби письмової фіксації думок і повідомлень виникли ще в первіснообщинному суспільстві (кінець кам'яної доби).

 

 

Повернутися до змісту



2.1 - Напади на ворогів

 

 



 

 

 

Здатне автоматичної атаці призначених селах через певні проміжки часу, в послідовності або одночасно.



Ідеально для безперервного сільського господарства, може принести вам величезну кількість ресурсів і заперечувати ресурсів з ферм на ваших ворогів

 

Налаштування



Для початку заповніть он наступними напрямками:

1.

Кількість - в Арістотелівській логіці друга з 10 категорій (класів, розрядів, які спрощують процес розумового визначення будь-якої речі), побічна обставина матеріальних речей , за допомогою якої вони поширюються в просторі, вимірюються якоюсь математичною нормою і здатні бути поділеними на окремі частини.

Назва - вставити коментар для власного використання

2. XY - координати XY (ворога село координати)

3. Тип завдання - вибрати з наявних варіантів - атака, посилення або Super Attack (див. нижче)

4. Інтервал - проміжок часу в хвилинах, після чого атаки або підкріплення буде повторюватися.

     Зазвичай - це займає час, щоб напасти на ворога і повернутися

     (Наприклад, якщо час, щоб піти в село в 10 хвилинах - інтервал = 20)

     (Якщо = 1, який буде відправляти армії там кожну хвилину)

5. Спис боєць ..Дворянин - кількість солдатів різних типів.Ви можете ввести 999999 послати всіх солдатів.

6. Назва села - вибрати ваше село зі списку, з якого селі атаки.

     Якщо не всі села в списку - натисніть Оновити на сторінці збірки.

7. Час відпочинку - не заповнювати всі (показує час у хвилинах, що залишився до наступної атаки)

8.

Відпочи́нок, дозвілля - проведення часу, метою якого є відновлення нормального стану організму.

Початок повороту - буде атакувати 1 на 1 в перелік свою чергу,

   (Всі SuperAttack в списку буде оброблений відразу)

   Пуск-Всі - пошле всіх нападів і підкріплень в списку одночасно, і повторіть кожної атаки / підкріплення

після терміну, зазначеного в "Інтервал" поле

 

9.Можна додати всі Енем х років автоматичних до списку.



      Клацніть правою кнопкою миші на "Атаки" вкладку, ви побачите нове меню з

      "Заповніть все" і "Видалити все" кнопки.

      Натисніть кнопку "Заповнити все" - будуть додані всі села від вашого площі 7x7 на карті.

      Можна заповнити більше ворогів, більше відстані теж.

      Також можна відкрити будь-який інший квадрат 7x7 на карті і додати ворогами.

Квадра́т - чотирикутник, у якого всі сторони рівні і всі кути прямі. Для задання квадрата необхідно і достатньо задати дві точки на координатній площині, які відповідатимуть будь-яким двом кутам та врахувати їх суміжність.

 

10.Існує новий "Супер Атака" режимі



Це для відправки кількох нападів одночасно, на ту ж секунду.

Після натискання кнопки "Start-Turn" - бот буде йти за списком 2 рази, підготовки військ,

і на 3-ий раз пожеж всіх армій миттєво :-)

Додати кілька рядків, 1 рядок = 1 атаку.

Натисніть кнопку Старт-Turn.

 

У Microsoft Windows є помилка, що не дозволяє відправляти не більше 2-хвиль (сесії) за одну секунду



Я знайшов програму, яка виправляє цю помилку

Tweak Manager 2.

Windows - узагальнююча назва операційних систем для ЕОМ, розроблених корпорацією Microsoft. Перші версії були не повноцінними операційними системами, а лише оболонками до ОС MS-DOS. На 2014 рік, за даними сайтів NetApplications та GoStats, Microsoft Windows встановлена більш як на 90% персональних комп'ютерів світу.

1 для WindowsR

http://travianbot.com/tminstall.exe

http://www.pctools.com/tweak-manager/

Мережа - Протоколи - Зміна кількості одночасних HTTP сесій (від 2 до 100)

перезавантажити комп'ютер після зміни.

Протоко́л - (фр. protocole, пізньолат. protocollum з пізньогрец. Πρωτόκολλον (Πρώτο+κολλάω) - перший, передній+приклеюю) - перший лист, приклеєний до звитку папіруса чи нотаріального документа, на якому була написана дата.

 

11.Якщо ви використовуєте кілька браузерів і рахунки - бот працює з АКК



який відкритий в Інтернет-дослідника

 

12.Bot випадково додає 0-2 хвилин кожна атака



 

13.Цільовий тип = "Зберегти коли атака" - бот буде посилати підкріплення і відправити його назад, коли напад найближчим часом

      Солдати будуть збережені:)

      Заповніть кількість солдатів різних типів, щоб врятуватися (може заповнити 999999 для всіх).

      X, Y координат - необхідно відправити туди солдатів (і назад).

      Якщо назва села вибрали - роботи в цьому селі, тільки.

      Якщо назва села порожні - робота для всіх селах.

      "Закладки" повинен бути запущений.

 

             



14.Таблиця "Групи"

Ви можете розділити нападу на групу і почати / зупинити їх окремо.

Наприклад, ви можете зробити різні групи для різних власних селах.

Назва групи - назва групи, будь-хто.

Відстань - відстань камери для автоматичного заповнення (оновлення) списку

    на кого нападати. (Так само 3 для всіх ваших квадратних 7x7)

Параметри типу = завдань автоматично:

Спис боєць ..Дворянин - Типи солдатів, з якими до атаки

    Принаймні, солдатів для атаки (2 за замовчуванням)

    Якщо = 0, то ці солдати не будуть атакувати.

    Скаути буде послати за шпигуна.

Інтервал - бот буде перевіряти кожен інтервал хвилин чи додому солдатів, і куди відправляти їх

    (Також бот перевірки відразу ж після повернення додому солдатів)

    (За замовчуванням 5 хвилин)

Час відпочинку - не потрібно заповнити.

Повернення - багатозначний термін, входить до складу складних термінів.

    Скільки хвилин залишилося до наступної перевірки, чи слід відправляти солдатів.

 

15.Цільова Type = "Авто-думаю"



    Бот буде вважати себе краще кого атакувати, скільки військ для відправки,

    дивитися на атаку журналів був там Def чи ні, скільки ресурсів і т.д.

Атака-Логи повинен бути запущений.(СНО кнопку "Журнали" на вкладці)

    Заповніть ваші вороги, всі на тип завдання = Авто

    (Заповнити список може бути автоматично - натисніть праву кнопку миші - заповнює всі)

    Прес СНО-поворот або СНО-все (без різниці)

    Зразка алгоритм "хотіли б", де атакувати солдатів:

    Якщо нічого не відомо про ворога - то відправити 2 солдатів чи розвідників.

Розвідник - узагальнена назва особового складу, що здійснює розвідувальну діяльність, а також різнорідних технічних засобів ведення розвідки.

    Якщо ресурси були на 100% - то послав в 2 рази більше солдатів.

    Якщо ресурси були небагато - потім відправити стільки солдатів, щоб вони могли потягнути все.

    Якщо супротивник Def - відправити його у 5 разів більше солдатів.

 

16.Додати ворога до столу з карти - відкритий ворог у грі карту в бот-браузера, клацніть правою кнопкою миші на вкладці "Ігри - буде 1 ворога" нове меню "Додати".



 

17. Оновити - бот буде оновлювати список ворогів в атаці таблиці. Бот буде оновлювати ім'я, населення, альянс, інтервал.Нові вороги будуть не додав, тільки ті відновлення, що є.

Відно́влення (рос. восстановление, англ. reduction; нім. Reduktion f) -- це процес приєднання електронів речовиною, при цьому ступінь окиснення її елементів знижується.

 

 

Повернутися до змісту



2.2 - Напади - інформація про ворогів

 

 

 

Додаткова інформація про фідерів.


Не потрібно заповнити що-небудь.Ви можете змінити ім'я або тип завдання.
Якщо ви натиснете 2 рази мишею - село буде відкрита в бот-браузера.

Поля:
1) Рекордне число - номер рядка в порядку, ви можете змінити для сортування


2) Назва групи - назва групи атаки
3) Назва - будь-яке для себе. За замовчуванням бот заповнює ім'я гравця, альянс, населення.
4) цільової тип - тип роботи = атаки, армування, SuperAtack, Авто-думаю,
5) Ворог села - назва села від ворога
6) Ворог-Альянс - назва Альянсу ворога
7) Точки - точки ворога село
8) Ресурси останньої атаки
9)% ресурсів - ресурси відсотків останньої атаки
10) Ресурси середньому - скільки взяти ресурси в середньому.

Армува́ння - зміцнення виробів або конструкцій елементами (арматурою) з міцнішого матеріалу, що працює головним чином на розтяг, наприклад армування листового скла (металевою сіткою), виробів із пластмас, гіпсу тощо.


11) Def солдатів останнього - як багато солдати були в обороні ворога села під час останньої атаки
12) Def солдатів середньому - скільки солдатів в обороні ворога село в середньому.
13) Останній раз атаки - час останньої атаки
14) URL - адреса посилання в село

 

 



Повернутися до змісту

 

2.3 - Ігри - загальна інформація про ворогів



 

 

 



Додаткова інформація про ворогів - підсумки для всіх час.
Не потрібно заповнити що-небудь.Ви можете змінити ім'я або тип завдання.

Поля:
1) Рекордне число - номер рядка в порядку, ви можете змінити для сортування


2) Назва групи - ім'я атакуючого групи
3) Назва - будь-яке для себе. За замовчуванням бот заповнити ім'я гравця, альянс, населення.
4) Тип завдання - атака, посилений, SuperAtack, Авто-думати.
5) ресурси - як багато ресурсів пограбували з цього села спільного.
6) Втрати - як багато хто з наших солдатів втрат у цьому селі
7) Убитий солдатів противника - як багато ворожих солдатів були вбиті в цьому селі ворога
8) Усього Ігри - скільки нападів зробити.

 

Повернутися до змісту

 

3. - Будівництво солдатів і т.д.



 

 

Бот вміє будувати армію автоматично -



солдатів, коней, баранів, катапульти, поселенців, начальники

Також можна модернізувати зброю і Збройової палати, і т.д.

 

Налаштування



Для початку, заповнити наступні поля

1. Назва - будь-який коментар, для власного використання

2. Тип завдання - вибрати з наявних варіантів - «Build солдат», «Build солдатів, коли нападу», «побудувати солдата сума =».

3. Інтервал - час у хвилинах, бот буде намагатися побудувати або модернізувати солдатів кожен так багато хвилин

4. Спис боєць ..Дворянин - кількість солдатів різних типів

5. Назва села - вибрати ваше село зі списку, в якому селі будувати.


Якщо не всі села в списку - натисніть Оновити на сторінці збірки.

6. START - починається будівництво солдатів автоматично

7. «Build солдат» і «Build солдатів - Велика казарма (стабільний)» - будувати нескінченно солдатів кожен "Інтервал" хвилин,
введіть номер перед правильний тип солдатів
 (Будівництво стільки солдатів у цій точці, скільки ресурсів)

8.Build солдатів, коли нападу - побудувати солдата, коли напад на вас буде найближчим часом.

      Якщо назва села вибрали - для цієї селі тільки.

      Якщо назва села порожній - для всіх селах.



9."Буд солдатів, кількість =- будує тільки необхідну кількість солдатів.

10. Монетний двір монети - бот буде м'яти монети в академії.

11. Видалити рядок - клацання правою кнопкою миші в таблиці - з'явиться нове меню "Видалити 1 ряд".



12.Додати рядки - натисніть правою кнопкою миші в таблиці - з'явиться нове меню "Додати 1 ряд".

13. Копіювати рядок - прес правою кнопкою миші в таблиці - з'явиться нове меню " копія".Ви можете відкрити список сіл в браузері і натисніть кнопку " копія" - бот сам заповнить всі ваші власні села в список.



 

 

Повернутися до змісту

 

4. - Передача ресурсів



 

 

Бот може відправляє ресурсів між селами автоматично



Ресурси можуть бути спрямовані на ваш або в будь-який інший селі, з декількох сіл відразу і т.д.

 

Налаштування



1. ТЕСТ кнопку надати вам напівавтоматичному режимі, коли ви можете відправити ресурси вручну

2. СНО-кнопки - починається автоматичної роботи бота.

3. Назва - рядок коментарю для власного використання, будь-кого.

4. Тип завдання - вибрати "Відправити ресурсів" для цієї сировини повинен бути виконаний, залиште порожнім, щоб пропустити

5. Назва села - вибрати ваше село зі списку, з якого селі відправити ресурсів.

     Якщо не всі села в списку - натисніть Оновити на сторінці збірки.

6. XY - координати, куди відправити ресурсів

7. Інтервал - в лічені хвилини, буде відправляти ресурси знову після заданого інтервалу в автоматичному режимі (СНО кнопка натиснута)

8. Дерева, глини та заліза - кількість ресурсів.Ви можете ввести 999999 спрямувати всі ресурси.

9. Час відпочинку - не потрібно що-небудь тут, вона показує скільки хвилин залишається

      до наступної передачі ресурсів.

10. "Відправити коли 80%", - відправити ресурсів при сумі> 80% від максимальної суми.

11. "Відправити коли нападу" - направити ресурси 1 хвилин до нападу, до економії ресурсів.

      (Має бути запущений "оповіщення")

12.Для передачі ресурсів в інші села, де вони не мають

       ресурси для створення автоматично -

       заповнити "допомогу за рахунок коштів:" на сторінці збірки.

13. "Відправити ресурсів, обсяг =" - бот буде відправити потрібну кількість ресурсів (в один або кілька разів) і зупиняється відправка після цього.


Заповніть "Село" і як багато ресурсів, щоб відправити дерева, глини, заліза.

14. "Вам потрібні ресурси, зберігання відсотків =" - бот сам буде підтримувати необхідну кількість ресурсів у відсотках від складу.

Зберіга́ння - дія за значенням зберігати; технологічний процес.

Ресурси будуть направлені з сіл, окупованих в Build вкладці "довідка з ресурсами".


Заповніть "Село", і відсоток для кожного типу ресурсів від 0 до 100.

15. Видалити рядок - клацання правою кнопкою миші в таблиці - з'явиться нове меню "Видалити 1 ряд".



16.Додати рядки - натисніть правою кнопкою миші в таблиці - з'явиться нове меню "Додати 1 ряд".Ви можете відкрити потрібну село в браузері і натисніть на кнопку "Додати 1 рядок" - бот сам заповнити рядок.

17. Копіювати рядок - прес правою кнопкою миші в таблиці - з'явиться нове меню " копія".Ви можете відкрити список сіл в браузері і натисніть кнопку " копія" - бот сам заповнить всі ваші власні села в список.

 

 

Повернутися до змісту



5. - Точки дивитися

 

 

 

Bot допомагає дивитися зростання точки гравців



Наприклад, можна дізнатися коли ворог спить:) і т.д.

 

Налаштування



1. ТЕСТ - перевірити популяцій зазначених селах раз

2. START - запуск автоматичної роботи бота.

 

3. Назва - будь-який рядок за вашу самовіддану працю



4. Тип завдання - має бути "Годинник" - якщо ця лінія повинна працювати в автоматичному режимі

5. URL - адреса гравця або населеному пункті стежити за

      При натисканні в браузері на гравця, наприклад,

      http://en10.

Насе́лення - сукупність людей, що постійно живуть у межах якоїсь конкретно вказаної території (районі, місті, області, частини країни, країні, континенту чи всієї земної кулі тощо). Наука, яка вивчає розмір, структури, динаміку руху і розвиток населення, зветься демографією.

Населений пункт - населене місце (оселище, селище, поселення), первинна одиниця розселення людей у межах однієї забудованої земельної межі (городище (град), місто, містечко, селище міського типу, село, хутір, станиця та ін.).

tribalwars.net/game.php?screen=info_player&id=171757

      або натисніть на село гравця, наприклад

      http://en10.tribalwars.net/game.php?screen=info_village&id=13217

6. Інтервал - час у хвилинах, через кожні "Інтервал" хвилин буде перевіряти всіх у списку

7. pop1 POP2 .. pop23 - точки гравець в даний момент часу годинника = від 0 до 23

8. t1 t2 ..

Годинник (арх.: дзиґа́р, дзиґарі́) - пристрій для вимірювання часу.

Момент часу - точка на часовій осі. Про події, що відповідають одному моменту часу, говорять як про одночасні.

T23 - підвищення точки гравця протягом однієї години - з 0:00 до 1:00 і так далі, до 23

9.

Підвищення (елевація) - кутова висота об'єкта спостереження (земного предмета, літального апарату, небесного світила тощо) над істинним горизонтом. Підвищення спільно з азимутом служить для визначення напрямку на об'єкт.

Наприклад, якщо збільшення точки = 0 протягом тривалого часу - це значить, людина спить у цей час.

10."Додати 1 рядок" - бот буде додати пустий рядок у списку.Ви також можете відкрити в браузері гравця, щоб не втратити і натисніть кнопку "Додати 1 рядок" - бот сам заповнити рядок.
Повернутися до змісту

 

6.1 - Атака-журнали



 

 

У цій грі Є завжди багато атак, атак катапультами, скаутинг,



підробок і т.п. - важко відслідковувати все, що відбувається.

Це особливо важливо для вас, якщо ви оборони координатор альянсу

 

Бот автоматично сканує ігри для нової військової операції



Він записує все в базу даних для аналізу подальшої обробки, і так далі.

Війна́ - складне суспільно-політичне явище, пов'язане з розв'язанням суперечностей між державами, народами, національними й соціальними групами з переходом до вжитку засобів збройної боротьби, що відбувається у формі бойових дій між їхніми збройними силами.

Військо́ва опера́ція - у загальному вигляді являє собою форму ведення бойових дій оперативними (оперативно-стратегічними) об'єднаннями збройних сил; сукупність узгоджених й взаємозв'язаних за метою, завданнями, місцем й часом одночасних і послідовних битв, бойових та спеціальних дій, ударів, маневру та дій військ (сил), що проводяться на ТВД або стратегічному (операційному) напрямі за єдиним замислом і планом для вирішення стратегічних, оперативних завдань у визначеному районі у встановлений період часу.

 

Функції:



1. Кнопка TEST - див. інформацію, як тільки

2. Видалити-все - стирає всі бази даних, якщо вона більше не потрібна

3. Інтервал - буде шукати нове бій журнали з заданим інтервалом (у хвилинах)

4. Початок - автоматичний початок роботи сканує

 

У цьому вікні ви можете:



1. Подвійний клацання миші - відкрити журнал

2. Клацніть правою кнопкою миші - для включення фільтра

3. Клацніть на заголовку стовпця - сортувати журнали

4. натисніть праву кнопку - "Аналіз tribalwar-parser.net" - журнал буде автоматично записаний в архіві доповідь битві на Інтернет

 

Бот показує:



1. Хто нападу, ви й ворожого гравця, Альянс ім'я

2. Дата і час

3. Скільки солдатів напали, скільки було втрачено, скільки катапульти

4. Скільки ресурсів були прийняті

5. Інша інформація, наявна в регулярних бій журнали

 

Повернутися до змісту


6.2 - Атака-журнали загального

 

 

Ви можете переглядати статистику в різних розділах, за весь час або за період


 

Оточення:

1) Дата - дата початку і закінчення періоду, якщо не заповнив його на всі часи.

Стати́стика - наука, що вивчає методи кількісного охоплення і дослідження масових, зокрема суспільних, явищ і процесів. А також власне кількісний облік масових явищ. Зокрема, облік у будь-якій галузі господарства, суспільного життя, що здійснюється методами цієї науки, а також дані цього обліку.

2) Групувати за:


- Ім'я гравця, ворог ім'я, ім'я ворога альянсу
- Наші атаки, атаки ворогів, загальна

Наприклад, якщо ви оберете «ворога» і «наші атаки» - він покаже всі вороги, які ми атаці.


 

Налаштування

1. Ворог ім'я, ім'я гравця або альянсу ім'я ворога - імена всіх гравців, вороги чи союзи
(Gamer - член нашого альянсу)

2. Катапульта - кішка apult загального числа нападу

3. Солдати - солдати напали на цілому

4. Жертви - скільки військ втрати всіх

5. Оборони солдатів, вбитих ворожих солдатів - скільки солдатів оборони був у селі, деякі з них були вбиті «убитий солдат супротивника»

6. Всього CKS Атта - скільки нападів цілому

7. Ви можете використовувати Fi LTER авто - верхній рядок у таблиці.
Ви можете написати будь-яке слово, цифри та знаки <=> *

 

 



повернутися до змісту

 

6.3 - Атака-журнали діаграм



 

 

Ви можете переглядати графіки (діаграми) нападів на різні параметри.

Пара́метр (від дав.-гр. παραμετρέω) - відмірюю, розмірюю)(рос. параметр, англ. parameter, нім. Parameter m, Kennwert m, Kenngrösse f, Kennzahl f) - величина, що нею характеризують якусь властивість, стан, розмір або форму об'єкта, робочого тіла, процесу, явища або системи тощо.



Графи можуть бути побудовані по днях або по годинах.
 

Параметри...

1. Дата початку D кінці введені Всього сторінці.

2. Ім'я гравця, ім'я ворога або назву альянсу - Ви можете вибрати на загальну сторінку.


За замовчуванням відображаються деталі вашого рахунку (заповнюється Увійти на сторінці "Налаштування").

3. При прапорець «годин» перевіряють - буде показаний годин, за винятком днів.

4. Ресурси - скільки resourc ес був пограбований

5. Солдат - скільки солдатів був спрямований

6. Жертви - скільки було повних втрат

7. Оборони солдатів, вбитих ворожих військ - як багато хто з них були солдатами в обороні і як багато з них були вбиті

8. Cata Pult - скільки було катапульти

9.Всього CKS Атта - скільки нападів.

10. У нижній частині сторінки - показує таблиця з усіма даними, на всякий випадок.

11. Діаграми можуть бути переміщені з кнопкою миші вправо.

12. Ви можете змінити масштаб діаграми з лівою кнопкою миші

 

 



Повернутися до змісту

 

7. - Будівлі



 

 

Bot допомагає будувати будівлі автоматично.



1. Ви можете побудувати необхідні будівлі

2. Ви можете натиснути Авто-ресурси - і будуть будувати все поле ресурсу S

      Таким чином - село буде розвиватися :-)

3. Оновити - оновлює список села і будинки в селі.

      Якщо в списку не всі села - натисніть "Оновити".
Також оновлення списку будівель в селі, при натисканні правої кнопки миші в таблиці "село" або таблицю "Будинки і споруди" матиме нове меню - "Оновити".

 

Налаштування



1. З лівого боку - список сіл

2. Права сторона - перелік будівель, які можуть бути побудовані

3. Інтервал - час у хвилинах, після кожного інтервалу хвилин бот намагається щось побудувати

4. Newdid - бот буде заповнити його самого.

5. Build - стор 1 будівля

6. Авто-Build Інгс - побудувати всі будівлі зі списку.

      заповнити "потрібні рівня"

      Ви можете будувати будівлі з рівня 0

      вибрати замість "порожнього" необхідність "Будівництво" і "потрібні рівня".
Не будувати поля ресурсів (дерево, глина, залізо).

7. Авто-Ресурс - побудувати всі поля ресурсу.

      Будує тільки дерево, глина, залізо.

      Будує той факт, що вигідніше будувати або у випадковому порядку.

8. Авто-Знищити - знести будинок у грі

      Заповніть "Пріоритет" негативне число (наприклад, -1)

9. Пріоритет - буде побудований у відповідності з пріоритетами

      Чим вищий пріоритет раніше побудовані.

      Коли Пріоритетні> = 100 - щось будувати тільки цей будинок, а не будувати інші будівлі.

10. Довідка за рахунок коштів: - вибрати з села, де донори будуть відправлені ресурсів

      коли не вистачає ресурсів для будівництва.

11. Будує всі будівлі, в яких "потрібні рівня"> = "будівля рівень" і пріоритетних> 0

      Збудувати його як ресурс.

12. Ви можете зберігати і завантажувати список будівель. Наприклад, щоб зробити план споруди

      і використовувати його для побудови нової села.

      Клацніть правою кнопкою миші в таблиці будівель - буде меню Збереження / завантаження


Повернутися до змісту

8.1 - браузера

 

 

 



Ви можете використовувати вбудований браузер бота, разом з роботою Бот.

Ви можете натиснути на посилання з мишею або введіть URL і натисніть клавішу ENTER.

 

Бот грає сам і без фотографій та скриптів, для прискорення роботи.

Світло́пис або Фотогра́фія (від грецького φώς (φωτός) - світло та γράφω - пишу) - сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті реєстрацію одиничних довготривалих зображень об'єктів за допомогою світла.


Якщо ви клацніть мишею себе - буде з картинками.

 

Ви можете грати на "Браузер 2" вкладку, то бот не буде турбувати вас, і ви бот, теж.



 

 

Бот для багато рахунки



Бот може працювати в багатьох рахунків в 1 сервер в той же час

Для використання бота в багатьох рахунку необхідно:

1) копію папки з ботом - у вас буде 2 ботів

2) Натисніть кнопку "Зберегти Cookies" на сторінці "Обозреватель" у кожному бота і бот буде Увійти в гру

Вам потрібні Internet Explorer 5 або 6 версія (не працює в 7 версії).

 

Якщо кілька акаунтів не працює, то:



1) закрити всі бота і IE

2) видалити файли з папки себе:

C:\Documents і Settings\Sanek\Cookies

 

Повернутися до змісту

 

8.2 - гра карті



 

 

Бот має вбудовану карту гри.



На карті показані всі гравці в грі.

 

1. Завантажити карту - завантажити карту гри від сервера, файли http:// гри розірвати / картки / ally.txt village.txt player.txt



2. Показати карту - показати карту в Bot

3. Село - ви можете вибрати зі списку ваше село, і бот буде показувати його на карті

4. X / Y - можна ввести будь-яке місце, і бот буде місце на карті.

5. Розмір шрифту - змінити розмір шрифту тексту на карті

6. Карта зум - зміна розміру клітинок на карті.

7.Гравець, село, назву T він альянсу, X / Y, населення - перевірити, що дані, які відображаються на карті.

8.Власних селах - бот буде показувати села вибраного кольору.
Bot заповнити Ваш Логін.
Ви можете натиснути праву кнопку миші і вибрати колір.

9.Дружніх альянсів - показати Bot гравець дружніх альянсів вибраного кольору.


Заповніть ім'я спілок через ";"
зі знаком ">" буде йти по першій букві назви альянсу.
Ви можете натиснути праву кнопку миші і вибрати колір.
Bot намагаючись не ферми гравців з "дружніх альянсу" для задач типу = автоматичний.

10.Ворог Альянс - бот шоу ворога альянси гравців окремі кольору.


Заповніть ім'я спілок через ";"
зі знаком ">" буде йти по першій букві назви альянсу.
Ви можете клацнути правою кнопкою миші і вибрати колір.

11.Атака ферми - бот буде показувати селі гравців ми фермі (Є в списку атак), індивідуальний колір.

Індиві́д, Індиві́дуум (лат. individuum - неподільний) - окремий організм, який існує самостійно, зокрема людина, особа, одиничний представник роду людського.


Заповніть не є необхідним.
Ви можете натиснути праву кнопку миші і вибрати колір.

12.На карті, ви можете використовувати кнопки:


стрілка вгору, стрілка вниз, ліва стрілка, стрілка вправо
сторінку вгору (до 10 осередків), сторінка вниз (зниження на 10 осередків)
Головна (перейти до координат X / Y заповнені бота)
End (координати, куди йти, щоб останній клік)

13.Інформація - бот показує всю інформацію про осередок (село)


(Так що ви можете скопіювати його)

 

На карті, ви можете натиснути праву кнопку миші і нове меню:



1. Відкрити URL - відкрити бот гри карти в бот-браузер з центром цього осередку.

2. Додати у фермі-лист - бот буде додати цю клітинку (село) в атаку-лист на сторінці підтверджень ATT, першої групи.

3. Видалити з-Фарм-лист - бот буде видалити цю клітинку (село) від Атака-лист на сторінці нападів, з усіх груп.

 

Повернутися до змісту

 

9. - Робота-журнал бота



 

 

Бот є журнал подій, про всяк випадок.


Зазвичай вам не потрібно.

 

Повернутися до змісту

 

10. - Атака-координатор



 

 

 



Бот може відправити армії автоматично, щоб почати в зазначений час, або прибути до місця призначення в зазначений час

Напади можуть бути відправлені з різних сіл, кілька нападів на ту ж секунду можливі.

 

Налаштування



Для початку, заповнити наступні поля

1. Назва - будь-який

2. Тип завдання - вибрати з наявних варіантів - атака або зміцнення

3. X1-Y1 С-С - координати села відправити армію з

4. X1-Ворог Y2-Enemy - координати призначення селі

5. Назва села - вибрати ваше село зі списку, з якого селі атаки.


Якщо не всі села в списку - натисніть Оновити на сторінці збірки.

6. Спис боєць ..Дворянин - кількість солдатів різних типів. Ви можете ввести 999999 послати всіх солдатів.

7. Час-Старт "- час для запуску армії

8. Час-Attack - час прибуття

9. Швидкість - швидкість найповільнішого солдата

10. На верхній панелі: Час-Старт ", Раз-атаки - дата і час для обраного сировини


Можна натиснути "Enter" і час будуть встановлені для всіх ліній

11.START - почати автоматичну роботу

12.Атака-координатор час використання комп'ютера, час має бути таким же в ПК та ігрових
Для синхронізації часу - подвійне клацання на ПК часу - часу в Інтернеті - Оновити зараз.
Бота використання машинного часу (не ігрового часу)

13.Додати ворога до столу з карти - відкритий ворог у грі карту в бот-браузера, клацніть правою кнопкою мишки на-координатор вкладці Attack - буде 1 ворога "нове меню" Додати ".



14. Атака групи - можна зробити кілька груп з різними цілями, краще працювати на право ворога.

15. Скопіюйте один рядок - клацніть правою кнопкою миші Атака-координатор стіл - прийде нове меню " копія".

16. Заповніть всі власних селах в список - відкрити список сіл в браузері і натисніть кнопку " копія" в таблиці Атака-координатора.

 

Повернутися до змісту

 

11.1 - оповіщення (атака тривоги)



 

 

 



Бот може автоматично перевіряти всі села нападає хто-небудь або не

Коли буде напад на село бот повідомить про це сигналом, відправкою ICQ та електронної пошти

Повідомляє будь-який текст, скільки нападів і час до найближчого нападу.

 

Коли нападу, до 1 хвилину може:



1. Зберегти військ - послати підкріплення і назад його
Додати рядок у сторінці атаки, тип завдання = Зберегти коли атака

2. Проведіть всі ресурси, щоб побудувати солдата.


Додати рядок у сторінці Побудова солдатів, тип завдання = Build солдатів, коли атака

3. Зберегти ресурси - спрямувати всі ресурси, в інше село.


Додати рядок Надіслати Ресурси сторінки, тип завдання = Надіслати при атаці.
(При першому збереженні військ, а потім побудувати солдата, а потім зберегти ресурси).

 

Зміна:



1. Інтервал, хв - через кожні Інтервал хвилин буде перевіряти всі села

2. Номер ICQ - номер рахунку ICQ

3. ICQ пароль - пароль рахунку ICQ

4. ICQ-сервер - сервер авторизації ICQ, як правило, login.icq.com

5. ICQ порт - порт роботі ICQ, звичайно = 5190

6. ICQ Надіслати UIN - номер рахунку ICQ, куди відправити повідомлення в разі нападу

7. ICQ Надіслати UIN2 - номер рахунку ICQ, куди відправити повідомлення в разі нападу

 

8. Електронна пошта - адреса електронної пошти з Надіслати повідомлення



9. Адреса електронної пошти пароль - пароль від електронної пошти

10. Електронна пошта - господар ім'я SMTP сервера вашої поштової (наприклад smtp.mail.ru)

11. Електронна пошта порт - порт роботи електронної пошти, зазвичай = 25

12. Надіслати електронною поштою - адреса електронної пошти, куди відправити повідомлення в разі нападу

 

13. Звуковий файл - шлях до файлу зі звук формату mp3., WAV.


який буде грати в атаці

14. Повідомлення - текст повідомлення, яке буде відправлено

15. "Відправити електронною поштою від S noreply [] travianbot.com "- бот буде відправляти повідомлення електронної пошти з власної пошти електронної, якщо вона включена - тоді не потрібно заповнити електронну пошту від налаштування.

 

Bot перевіряти всі села, які представлені в таблиці села "Build" сторінки.



Кожен "Інтервал" хвилин час перейти до кожному селі і перевірити його на напади

 

Повернутися до змісту

11.2 - оповіщення - Напади найближчі

 

 

 

Бот шоу список всіх ворогів атакуючих ваше село -



необхідно обчислити швидкість нападників, катапульти це чи ні.

Нападник (у футболі) - гравець, який на полі розташований найближче до воріт супротивника. Головні завдання нападників - забивати голи. Цих гравців також називають форвард (від англ. forward, передній), страйкер (від англ. striker, б'ючий)

 

1. Ворог - ім'я ворога



2. Назва села - він т назва села ворога

3. Ворог альянсу

4. Час-атаки - скільки разів ворог нападе на вас.

5. Швидкість - курс, розрахований на бота - швидкість нападників.

6. Максимальна солдатів - максимально можлива кількість військ противника,
бот дізнається перегляду всіх Атака-журналів.

7. Точки - точки ворога село

8.X, Y - координати села ворога

9.Відстань - відстань до села ворога

10.Час старту - час початку атаки виявлений бот

11. ТЕСТ - перевірити напад в одному селі і заповнити в таблиці.

 

Повернутися до змісту

 

12. - Нотатки



 

 

 



Приховати бота в трей - ви побачите Tribalwars-бот значок в треї, натисніть на іконку і бот буде приховати.

 

Функціональні клавіші для редагування таблиць:



вставка - додати новий рядок

Ctrl Delete - видалити рядок

 

 

Як оновити бота:



Завантажте файл Tribalwars-setup.

Редагува́ння - це приведення об'єкта редагування у відповідність із чинними у певний час у конкретному суспільстві нормами, а також його творча оптимізація, метою яких є отримання заданого соціального ефекту.

exe
http://tribalwars.travianbot.com/downloads/
Встановити бот знову в ту ж папку, і він буде оновлення, всі дані будуть залишатися на місці.
 

У верхній частині бот написаний номер версії:



 

Бот може починатися з параметрами:



-min -мінімізувати вікно

-max -максимізувати вікно

-s0 -початку після 0 секунд

Tribalwars_bot.exe -min -s0 



 

 

Удачі!]


Скачати 249.37 Kb.

  • Вступ Війна-племен - дуже цікаві і захоплюючі онлайн
  • Internet Explorer Установки за замовчуванням беруться з Інтернету налаштування Internet Explorer, важливо, щоб Інтернет працював
  • 2 . 1 - Напади на ворогів
  • 2.2 - Напади - інформація про ворогів
  • 2.3 - Ігри - загальна інформація про ворогів
  • 3. - Будівництво солдатів і т.д.
  • 6.2 - Атака-журнали загального Ви можете переглядати статистику
  • 6.3 - Атака-журнали діаграм
  • 11.1 - оповіщення (атака тривоги)
  • 11.2 - оповіщення - Напади найближчі