Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Урок 1 Тема. Призначення та функції табличного процесора

Скачати 106.82 Kb.

Урок 1 Тема. Призначення та функції табличного процесора




Скачати 106.82 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації31.03.2017
Розмір106.82 Kb.
ТипУрок
  1   2

Урок 1

Тема. Призначення та функції табличного процесора
Мета уроку:

навчальна:

  • актуалізувати знання учнів з теми;

  • ознайомити учнів із ЕТ та їх призначенням, системами опрацювання електронних таблиць та їхніми основними функціями;
    Табличний процесор (англ. electronic spreadsheet - електронний аркуш або електронна таблиця) - це інтерактивний, комп'ютерний застосунок для налагодження, аналізу та збереження даних у табличному форматі.


  • формувати знання про функції програми ЕТ Excel;

  • ознайомитись із режимами роботи табличного процесора;

  • вдосконалювати навички роботи на ПК.

розвиваюча:

виховна:

  • виховувати інтерес до вивчення нових інформаційних технологій;
    Інформаційні технології Інформаці́йні техноло́гії, ІТ (використовується також загальніший / вищий за ієрархією термін інформаційно-комунікаційні технології (Information and Communication Technologies, ICT) - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.


  • виховувати активність при вивченні нового матеріалу;

  • виховувати навички акуратності та уважності в роботі з табличними даними;

  • виховувати вміння працювати в групі.


Тип уроку:

урок-евристична лекція з практичними завданнями.


Дидактичні матеріали:

  1. файл Додаток 1 Розрахунки.xls;

  2. файл Додаток 2 Довіра владі.xls;

  3. файл Додаток 3 Населення.xls;

  4. файл Додаток 4 Фільми.xls;

  5. файл Додаток 5 Лінійне рівняння.
    Лінійне рівняння - рівняння, обидві частини якого визначаються лінійними функціями. Найпростіший випадок має вигляд
    xls;



Обладнання та наочність:

  1. системне і прикладне ПЗ;

  2. проектор, інтерактивна дошка;
    Інтеракти́вна до́шка (від англ. Interactive WhiteBoard - «інтерактивна біла дошка») - пристрій, що поєднує в собі можливості звичайної маркерної дошки з можливостями комп'ютера.


  3. карточки для роботи в групах;

  4. валіза.


План уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

ІІІ. Мотивація вивчення теми

ІV. Вивчення нового матеріалу

V. Закріплення нових знань учнів

VI. Підсумок уроку

VIІ. Домашнє завдання
Хід уроку
І. Організаційна частина
Вчитель:

Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ, нову тему уроку.

Новий Розділ Новий Розділ (до 1992 року - Новий Роздол) - місто обласного значення у Львівській області. Розташоване неподалік від річки Дністер.
Але перед її вивченням давайте об’єднаємось в групи. (Учні вибирають одну карточку із запропонованих вчителем. Одна група це ті, які вибрали карточку із зображенням книжки, інша – із зображенням комп’ютера. Перша група-команда займає місця за партами лівого ряду, друга - правого). Кожна група-команда повинна дати собі назву, що стосуватиметься нашої теми. Після вивчення нового матеріалу ми почуємо їх і проведемо невеличку гру. А зараз «крокуємо до вершини знань».


ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Евристична бесіда

Урок пропонується почати із повторення раніше вивченого матеріалу.

Вчитель:

Ми вивчали з вами тему «Текстовий редактор». Давайте пригадаємо.

Питання до класу


  1. Як побудувати таблицю в текстовому редакторі?
    Текстовий редактор - комп'ютерна програма-застосунок, призначена для створення й зміни текстових файлів (вставки, видалення та копіювання тексту, заміни змісту, сортування рядків), а також їх перегляду на моніторі, виводу на друк, пошуку фрагментів тексту тощо.


  2. Як ввести дані в побудовану таблицю?

  3. Чи можна виконувати обчислення за формулами в таблицях, побудованих у текстовому редакторі?

(Учні відповідають на запитання. Свої відповіді супроводжують необхідними поясненнями.)
ІІІ. Мотивація вивчення теми
Вчитель:

Кожна людина незалежно від професії впродовж свого життя зустрічається із таблицями, в яких дані подаються у структурованому вигляді. Наприклад, класний журнал, щоденник учня, табель успішності, розклад уроків, нарахування заробітної плати тощо.

Заробітна плата Заробі́тна пла́та, скорочено зарплата (також заробітна платня, зарплатня) - винагорода, обчислена, зазвичай, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.

Табличне подання даних дозволяє легше сприймати дані за потреби їх опрацьовувати. В таблицях можуть міститися як числові, текстові, так і графічні дані. В залежності від типу даних, а також від потреб їх можна по-різному опрацьовувати: доповнювати, впорядковувати за різними ознаками, виконувати обчислення, подавати графічно.

Тип даних - характеристика, яку явно чи неявно надано об'єкту (змінній, функції, полю запису, константі, масиву тощо). Тип даних визначає множину припустимих значень, формат їхнього збереження, розмір виділеної пам'яті та набір операцій, які можна робити над даними.
При цьому для спрощення та прискорення такої роботи у випадку великої кількості даних або складності їх опрацювання можна використовувати різні засоби, зокрема комп’ютер.

  1   2


Скачати 106.82 Kb.

  • Тип уроку
  • Обладнання та наочність: системне і прикладне ПЗ; проектор, інтерактивна дошка
  • План уроку І. Організаційна частина ІІ. Актуалізація опорних знань учнів ІІІ. Мотивація вивчення теми І V .
  • Домашнє завдання Хід уроку І. Організаційна частина Вчитель: Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ
  • ІІ. Актуалізація опорних знань учнів Е вристична бесіда
  • ІІІ. Мотивація вивчення теми