Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Уроку №21 тема. Історія виникнення та розвиток глобальної мережі Інтернет,її можливості

Скачати 42.38 Kb.

Уроку №21 тема. Історія виникнення та розвиток глобальної мережі Інтернет,її можливості




Скачати 42.38 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації11.05.2017
Розмір42.38 Kb.
ТипУрок
  1   2

План-конспект уроку №21

ТЕМА. Історія виникнення та розвиток глобальної мережі Інтернет,її можливості.

Інтернет Інтерне́т (від англ. Internet), міжмере́жжя - всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж. Інтернет складається з мільйонів локальних і глобальних приватних, публічних, академічних, ділових і урядових мереж, пов'язаних між собою з використанням різноманітних дротових, оптичних і бездротових технологій.



МЕТА: сформувати в учнів основні поняття мережі Інтернет, основні етапи історії розвитку Інтернет,її можливості.

Розвинути пізнавальний інтерес учнів, властивості уважності, наполегливості, вміння застосувати знання на практиці;

Виховати працьовитість, інтерес до знань, до предмету, самостійність, дисциплінованість.

ТИП УРОКУ: вивчення нового матеріалу.

ОБЛАДНАННЯ: роздатковий матеріал, ПК, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор.

Інтеракти́вна до́шка (від англ. Interactive WhiteBoard - «інтерактивна біла дошка») - пристрій, що поєднує в собі можливості звичайної маркерної дошки з можливостями комп'ютера.

Проектор - це світловий прилад, що перерозподіляє світло лампи з концентрацією світлового потоку на поверхню малого розміру або у малому тілесному куті. Проектори є, в основному, оптико-механічними або оптично-цифровими приладами, котрі дозволяють за допомогою джерела світла, проектувати зображення об'єктів на поверхню, розташовану поза приладом - екран.



СТРУКТУРА УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Бесіда з учнями по питаннях:
1. Чи відомо вам, що таке комп’ютерна мережа ?
2. Які види комп’ютерних мереж ви знаєте?
3. Для чого використовуються комп’ютерні мережі?
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ .
Учні, як ви думаєте чи легко прожити в суспільстві людині яка не бачить і не чує. Звичайно, важко. Так само важко прожити  в  теперішньому інформаційному  суспільстві сучасній людині  без Інтернету. Саме на сьогоднішньому уроці , ми детально познайомимось із мережею Інтернет та її принципами роботи. Учні в зошитах записують тему уроку.
ІV. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
Мережа Internet з'явилася в 70-х роках XX століття в результаті об'єднання мережі Міністерства оборони США з різноманітними радіо - і супутниковими мережами з метою забезпечення надійної роботи при руйнуванні окремих її елементів під час воєнних дій.

Internet - глобальна комп'ютерна мережа, яка включає у свій склад мільйони комп'ютерів по всьому світу. Internet об'єднує локальні мережі учбових та наукових закладів, промислових підприємств, службових установ тощо, а також окремі комп'ютери. В Internet циркулює різноманітна інформація, доступ до якої забезпечується з будь-якої точки земної кулі.

У мережі комп'ютер може виконувати одну із функцій: надавати ресурси або використовувати ресурси.

Комп'ютер, який надає ресурси, називається сервером. Комп 'ютер, який використовує ресурси, називається клієнтом або робочою станцією.

Робоча станція Робоча станція (англ. workstation) - комплекс апаратних і програмних засобів, призначених для вирішення певного кола завдань.



Сервери складають основу Internet і з'єднані між собою постійними лініями зв'язку. Серверами володіють державні організації, учбові заклади, промислові підприємства, великі комерційні структури.

Підприє́мство - самостійний суб'єкт господарювання, зареєстрований компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому Господарським кодексом України та іншими законами.



Сучасна мережа Internet має апаратні, програмні та інформаційні складові частини.

  1   2


Скачати 42.38 Kb.

  • ТИП УРОКУ
  • СТРУКТУРА УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА. ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
  • ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ .
  • ІV. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  • сервером
  • Сервери складають основу Internet
  • Сучасна мережа Internet має апаратні, програмні та інформаційні складові частини.