Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Уроку з курсу «Сходинки до інформатики»

Скачати 47.73 Kb.

Уроку з курсу «Сходинки до інформатики»




Скачати 47.73 Kb.
Дата конвертації09.04.2017
Розмір47.73 Kb.
ТипУрок

НВК «Кремінська ЗОШ №3 – ДНЗ»

З чого складається комп’ютер

Розробка уроку з курсу

«Сходинки до інформатики»

для 2 класу.

Учитель: Зьома Інна Павлівна

м. Кремінна

2012

Тема. З чого складається компютер.



Мета: Ознайомити дітей з будовою комп’ютера. Розвивати усне мовлення, мислення, уяву, фантазію. Виховувати старанність, працелюбність.

Хід уроку



І.Організаційний момент.

Будем вправно працювати,

Щоб комп’ ютер добре знати.

ІІ. Актуалізація опорних знань. (Презентація №1)

Учитель. Любі друзі! На минулому уроці ми з вами виправляли помилки в тексті. А сьогодні разом з Елзіком, Ганнусею та Мудрунчиком спробуємо складати слова із складів, речення зі слів та розв’язувати задачі.

1.Завдання від Ганнусі (слайд 3):

Встав пропущені букви. Які слова утворилися?



я




о

д

и

м

а

г

а




и

н

г

р

и




и

с

і

н




- Яку букву вставимо у першому слові?(Букву г)

- Яку букву у другому слові? (Букву з)

- Яку букву у третьому слові? (Букву б)

- Яку букву у четвертому слові? (Букву о)

- Молодці!

2. Завдання від Мудрунчика (слайд 4). Зі слів склади речення:

Чарівниця, знову, осінь, прийшла. (Чарівниця осінь знову прийшла.)

Гриби, пора, і, збирати, ягоди. (Пора збирати гриби і ягоди.)

Збираємось, до, восени, ми, школи. (Восени ми збираємось до школи.)

3. Завдання від Елзіка (слайд 5):

Склади слова і знайди зайве:

ЛУ, КО, ЯБ (Яблуко)

ВІ, КІ (Ківі)

НА, НАС, А (Ананас)

ВА, СЛИ (Слива)



ІІІ.Мотивація навчальної діяльності (слайд 6).

Ми з вами складали слова і речення з частинок у завданнях, які підготували Ганнуся, Мудрунчик і Елзік.

Комп’ютер також складається з частинок. А яких саме, дізнаємось сьогодні на уроці.

ІV.Вивчення нового матеріалу (Презентація №2).

Розповідь учителя(слайд 1).

Подивися на малюнок. Ти відразу впізнаєш монітор. Він схожий на телевізор. На екрані монітора відображається інформація, з якою працює комп’ютер.

Ліворуч від монітора ти бачиш системний блок.

Системний блок (англ. computer case) - корпус комп'ютера, функціональний елемент, який захищає внутрішні компоненти комп'ютера від зовнішнього впливу та механічних пошкоджень, підтримує необхідний температурний режим в середині системного блоку, екранує створені внутрішніми компонентами електромагнітні випромінення та є основою для подальшого розширення системи.
У ньому знаходяться пам’ять, процесор, пристрої для роботи з дисками. До нього приєднується всі інші пристрої. Перед монітором розташована клавіатура, а поруч з нею-миша. Натискаючи клавіші на клавіатурі ми вводимо інформацію в комп’ютер. Миша також слугує для введення в комп’ютер інформації. Іноді вона може замінити клавіатуру і спростити керування комп’ютером.

До системного блоку можна підключати різні додаткові пристрої: сканер, принтер, модем, фотоапарат, телефон і т.д. Для чого вони потрібні?

Горизонтальні:
  • Desktop (533×419×152 мм)

(Слайд 2). За допомогою принтера можна надрукувати тексти, малюнки ,

фотографії.

(Слайд 3). Сканер нам потрібен для того, щоб ввести в комп’ютер графічні зображення, наприклад, фотографії або малюнки.

(Слайд 4). Модем використовують для того, щоб передати інформацію з одного комп’ютера в інший, розташований далеко.

Подивіться, Ганнуся вмикає монітор і системний блок. Комп’ютер оживає.

FootPrint (406×406×152 мм)
На екрані монітора з’являються написи. Відбувається завантаження комп’ютера, підготовка його до роботи.



V. Закріплення

1. Бесіда з техніки безпеки роботи за комп’ютером.

Охорóна прáці (рос. охрана труда; англ. labour protection; нім. Arbeitsschutz m) - це: система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини в процесі трудової діяльності; діюча на підставі відповідних законодавчих та інших нормативних актів система соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, що забезпечують збереження здоров'я і працездатності людини в процесі праці. дозвіл на початок робіт підвищеної небезпеки, який необхідний організації чи підприємству, хто працює в будівництві.

2. Робота за комп’ютером:

Вчитель.

Діти, ми зараз з вами допоможемо гномам зібрати гриби та ягоди.

Підводимо вказівник до грибочка. Натисни ліву клавішу миші й тримай її натиснутою - ти схопив грибок. Не відпускаючи кнопку миші, пересувай мишу по килимку - перенеси грибок до кошика. Тепер відпусти кнопку миші - грибок опинився у кошику.

Так саме можна перенести у кошик ягідку.

(Діти переносять гриби, а потім ягоди)

3.Закріплення матеріалу.

- З якими частинами комп’ютера ти працював?

- З чого складається комп’ютер?(Монітор, системний блок, миша)

- Які додаткові пристрої ви запам’ятали?

SlimLine (406×406×101 мм)
(Сканер, принтер, модем)

- Навіщо потрібен комп’ютер?( Щоб ознайомитись та створювати інформацію, передавати інформацію)

4. Гра для розумників і розумниць

Учитель:


  • Знайди чим різняться клоуни.(Діти знаходять різницю)

5. Гра з м’ячиками

У ковпаку було 6 маленьких м’ячиків: три синіх і три зелених. Клоун узяв чотири з них поклав у кишеню. Якого кольору м’ячики потрапили у кишеню?

6. Розв’язання завдань від Ганнусі, Елзіка та Мудрунчика. (Презентація №3)2

Завдання 1. Знайди на малюнку букви.

Завдання 2. Яке число зайве?



10, 20, 22, 30, 50, 90. (Зайве число 22)

Завдання 3. З поданих слів випиши перші склади та утвори з них слово.



(КАСА)

(ЛІТАК)



VІ. Підсумок уроку.

  • Які складові частини комп’ютеру ви запам’ятали? (Монітор, системний блок, клавіатура, миша)

  • Назвіть додаткові пристрої.
    UltraSlimLine (381×352×75 мм)
    (Принтер, сканер, модем)

  • Яке завдання сподобалось вам найбільше?

Д.з. Намалювати складові частини комп’ютера. Скласти розповідь «Про що розповіла комп’ютерна миша»

Додаток №1

Казкові герої: Елзік, Ганнуся, Мудрунчик





Скачати 47.73 Kb.

  • З чого складається комп ’ ютер.
  • І.Організаційний момент
  • ІІІ.Мотивація навчальної діяльності (слайд 6).
  • І V .Вивчення нового матеріалу (Презентація №2).
  • V . Закріплення
  • 10, 20, 22, 30, 50, 90.