Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Виконання Плану роботи Інформаційно-довідкового департаменту дфс на друге півріччя 2014 року № з/п Зміст заходу Відповідальні

Скачати 460.22 Kb.

Виконання Плану роботи Інформаційно-довідкового департаменту дфс на друге півріччя 2014 року № з/п Зміст заходу Відповідальні




Скачати 460.22 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації19.03.2017
Розмір460.22 Kb.
  1   2   3


ЗВІТ

про виконання Плану роботи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС на друге півріччя 2014 року




з/п

Зміст заходу

Відповідальні виконавці

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

1. Надання письмових консультацій та інформаційно-довідкових послуг

1.1

Надання суб’єктам господарювання та громадянам телефоном, факсом і електронною поштою інформаційно-довідкових послуг з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міністерство доходів і зборів України (далі – Міндоходів), за допомогою Бази знань та інших офіційних джерел інформації

Управління надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг засобами електронного зв’язку (контакт-центр)

Протягом півріччя

Протягом півріччя надано 561 061 інформаційно-довідкових послуг, в тому числі:

по телефону – 549 205;

електронною поштою та факсом – 11 780;

по голосових повідомленнях – 76



1.2

Надання консультацій суб’єктам господарювання та громадянам у письмовій формі за допомогою Бази знань з питань оподаткування, державної митної справи, сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міндоходів


Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Протягом півріччя

Суб’єктам господарювання та громадянам надано 259 письмових консультацій, в тому числі на 182 звернення, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр»

1.3

Інформування в електронному вигляді суб’єктів господарювання та громадян про зміни та доповнення, внесені до нормативно-правових актів з питань оподаткування, державної митної справи, сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міндоходів

Управління ІТ-технологій та аналітичної роботи

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій



Протягом півріччя

Протягом півріччя було надіслано 781 417 повідомлень.

Зареєстровано 31 платника, які виявили бажання отримувати інформацію про зміни та доповнення, внесені до нормативно-правових актів з питань оподаткування, державної митної справи, сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на відомство



1.4

Інформування суб’єктів господарювання та громадян за допомогою інтерактивного голосового автовідповідача щодо режиму роботи Контакт-центру та отримання додаткової інформації з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску, електронного цифрового підпису

Управління ІТ-технологій та аналітичної роботи

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Управління (центр) сертифікації ключів


Протягом півріччя

Протягом півріччя тексти IVR було оновлено 9 разів.

Суб’єкти господарювання та громадяни прослуховували інтерактивний голосовий автовідповідач 86 274 рази



1.5

Наповнення та підтримка в актуальному стані Бази знань Міндоходів

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Протягом півріччя

Протягом півріччя до Бази знань Інформаційно-комунікаційної системи ІДД ДФС було внесено 1161 уніфіковану відповідь на запитання, з них:

погоджені в структурних підрозділах ДФС – 758;

напрацьовані на підставі прямих норм законодавства – 403.

За результатами аналізу запитань суб’єктів господарювання та громадян, підготовлено 658 проектів запитань – відповідей, які направлено на погодження до структурних підрозділів ДФС.

У зв’язку зі змінами в законодавстві на підставі службових листів на ім’я керівництва департаменту, підготовлених відповідно до розділу Х Порядку опрацювання звернень суб’єктів господарювання та громадян, які надійшли засобами електронного зв’язку, затвердженого наказом ІДД Міндоходів від 26.07.2013 №42, проводилась інвентаризація Бази знань, за результатами якої змінено статус на «Не чинний» у 704 запитаннях-відповідях.

На підставі 62 службових листів керівництву департаменту здійснено оновлення інформації, розміщеної в «Центрі інформації» Інформаційно-комунікаційної системи ІДД ДФС.

Проведено аналіз 265 запитань-відповідей з типом «Незадоволений» з метою виявлення проблем, які виникають у платників податків, та в окремих випадках внесені зміни до Бази знань.

Суб'єкт податку (платник податку) - суб'єкт податкового правовідношення, який має, отримує(передає) предмети оподаткування чи здійснює діяльність яка є предметом оподаткування, і реалізує(має) податкові обов'язки і права встановлені законодавством про податки і збори.

Крім того, з метою наповнення та підтримки в актуальному стані Бази знань, у вересні 2014 року ІДД ДФС запроваджено здійснення системного автоматизованого контролю за дотриманням структурними підрозділами ДФС строків розгляду проектів відповідей на запитання платників податків, визначених наказом Міндоходів від 21.06.2013 №192 «Про затвердження Порядку формування та підтримки в актуальному стані Бази знань» (зі змінами та доповненнями)



1.6

Складання звітності, аналітичних довідок, презентаційних матеріалів стосовно напрямків роботи Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – ІДД Міндоходів), в тому числі щодо:

кількості звернень, що надійшли від суб’єктів господарювання та громадян;

стану підготовки проектів відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян та їх погодження у встановленому порядку; кількості зареєстрованих суб’єктів господарювання та громадян, які виявили бажання отримувати повідомлення про прийняття нормативно-правових актів з питань оподаткування, державної митної справи та сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міндоходів, та зміни до них


Управління ІТ-технологій та аналітичної роботи

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Управління надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг засобами електронного зв’язку (контакт-центр)

Управління (центр) сертифікації ключів



Протягом півріччя

На виконання розпорядження ІДД Міндоходів від 26.07.2013 №4-р «Про підготовку інформації щодо діяльності Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів» та розпорядження ІДД ДФС від 15.10.2014 №3-р «Про підготовку інформації щодо діяльності Інформаційно-довідкового департаменту ДФС» звітність формувалась щотижнево та щомісячно, у встановлені терміни

1.7

Здійснення контролю за дотриманням вимог Порядку опрацювання звернень суб’єктів господарювання та громадян, які надійшли засобами електронного зв’язку

Відділ контролю за якістю

Управління надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг засобами електронного зв’язку (контакт-центр)



Протягом півріччя

За наслідками здійсненого контроль за дотриманням Порядку опрацювання звернень суб’єктів господарювання та громадян, які надійшли засобами електронного зв’язку, підготовлено доповідні записки, в яких відображені порушення при наданні відповідей засобами електронного зв’язку (емейлами):

в.о.

Нормати́вно-правови́й а́кт - офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженими фізичними особами у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних джерел права що містить норми права, має неперсоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування.
директора ІДД Міндоходів Кушніру А.О. від 09.07.2014 №42/99-95-43-20 щодо опрацювання звернень суб’єктів господарювання та громадян, які надійшли засобами електронного зв’язку в ІІ кварталі 2014 року;

директору ІДД Міндоходів Романову І.Л.:

від 08.09.2014 №57/99-95-43-20 щодо опрацювання звернень суб’єктів господарювання та громадян, які надійшли засобами електронного зв’язку в ІІІ кварталі 2014 року;

директору ІДД ДФС Романову І.Л.:

від 17.09.2014 №61/99-95-43-20 щодо опрацювання звернень суб’єктів господарювання та громадян, які надійшли засобами електронного зв’язку з 8 по 12 вересня 2014 року;

від 15.12.2014 №31/99-95-43-20 щодо опрацювання звернень суб’єктів господарювання та громадян, які надійшли засобами електронного зв’язку в ІV кварталі 2014 року


1.8

Організація та проведення контролю за якістю надання відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян працівниками відділів Управління надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг засобами електронного зв’язку (контакт-центру), дотриманням ними індивідуальних графіків роботи та прийняттям і опрацюванням інформації, яка надходить від заявників щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів доходів і зборів, а також можливих корупційних правопорушень з боку посадових осіб Міндоходів

Відділ контролю за якістю

Управління надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг засобами електронного зв’язку (контакт-центр)



Протягом півріччя

За наслідками проведення контролю за якістю надання відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян, дотриманням індивідуальних графіків роботи та прийняттям і опрацюванням інформації, яка надходить від заявників щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів відомства, а також можливих корупційних правопорушень з боку посадових осіб відомства підготовлено доповідні записки, в яких відображений аналіз і результати контролю за якістю надання відповідей телефоном:

в.о. директора ІДД Міндоходів Кушніру А.О.:

від 14.07.2014 №43/99-95-43-20;

від 14.07.2014 №44/99-95-43-20.

директору ІДД Міндоходів Романову І.Л.:

від 07.08.2014 №49/99-95-43-20;

від 07.08.2014 №50/99-95-43-20;

від 15.09.2014 №59/99-95-43-20;

директору ІДД ДФС Романову І.Л.:

від 16.10.2014 №13/99-95-43-20;

від 16.10.2014 №15/99-95-43-20;

від 14.11.2014 №20/99-95-43-20;

від 14.11.2014 №21/99-95-43-20;

від 14.12.2014 №30/99-95-43-20



1.9

Наповнення Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу запитаннями – відповідями, письмовими консультаціями на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян, нормативно-правовими актами з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міндоходів, та підтримка його в актуальному стані

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Протягом півріччя

Протягом півріччя в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі розміщено:

1161 запитання – відповідь;

429 письмових консультацій на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян;

440 нормативно-правових актів з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на відомство



1.10

Збір та аналіз інформації, отриманої від користувачів щодо вдосконалення роботи Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу та його наповнення

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Протягом півріччя

Для здійснення аналізу інформації, отриманої від користувачів, щодо вдосконалення роботи Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, Інформаційно-комунікаційному департаменту направлено питання для проведення опитування користувачів веб-порталу відомства щодо інформаційного наповнення цього ресурсу листом від 24.06.2014 № 1134/99-95-42-04-18.

Протягом півріччя опрацьовано 27 повідомлень від користувачів Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу за допомогою «форми зворотного зв’язку», які містили запитання щодо застосування податкового законодавства та порядку реєстрації.

З метою вдосконалення функціонування Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу підготовлено пропозиції, які підтримані керівництвом ІДД ДФС та впроваджені у роботу ресурсу (доповідні записки в.о. директора ІДД Міндоходів Кушніру А.О. від 14.07.2014 №399/99-95-42-04-25;

директору ІДД Міндоходів Романову І.Л. від 08.08.2014 №468/99-95-42-04-25)



1.11

Надання органам доходів і зборів, суб’єктам господарювання та громадянам інформації щодо використання Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу на єдиному веб-порталі Міндоходів

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Протягом півріччя

З метою інформування суб’єктів господарювання та громадян про існування Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, у повідомлення про зміни в законодавстві включено інформацію щодо його електронної адреси.

Крім того, тексти денного та нічного інтерактивного голосового автовідповідача містять інформацію про можливість самостійного пошуку відповідей на запитання шляхом використання Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу.

Постійно у робочому порядку по телефону надавалась інформація працівникам органів відомства щодо використання Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу


2. Організація роботи з надання послуг електронного цифрового підпису

2.1

Адміністрування та обслуговування програмно-технічного комплексу Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів (далі - АЦСК ІДД Міндоходів)

Управління (центр) сертифікації ключів

Протягом півріччя

Проведено заміну модуля оперативної пам’яті на сервері програмно-технічного комплексу (далі – ПТК) АЦСК ІДД Міндоходів.

В робочому порядку проведено організаційні заходи з адміністраторами реєстрації щодо забезпечення безпеки експлуатації ПТК АЦСК ІДД Міндоходів.

У разі потреби надавались консультації по телефону адміністраторам реєстрації віддалених пунктів реєстрації та відбувалась координація їх дій стосовно роботи з спеціальним програмним забезпеченням «ІІТ ЦСК-1.

Програ́мне забезпе́чення (програ́мні за́соби) (ПЗ; англ. software) - сукупність програм системи обробки інформації і програмних документів, необхідних для експлуатації цих програм.
Віддалений адміністратор реєстрації».

Безперервно відбувався моніторинг функціонування програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД Міндоходів та перевірка його компонентів, журналів аудиту тощо.

Регулярно здійснювалось резервне копіювання актуальної бази даних сертифікатів та системних журналів програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД Міндоходів.

З метою підвищення надійності роботи періодично проводилась актуалізація бази даних сертифікатів LDAP-каталогу на внутрішньому інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міндоходів, розміщеного в корпоративній мережі ДФС.

Проведено аналіз бази даних на наявність помилок у сертифікатах клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів


2.2

Створення комплексної системи захисту інформації у віддалених пунктах реєстрації користувачів АЦСК ІДД Міндоходів

Управління (центр) сертифікації ключів

Протягом півріччя

У зв’язку з реорганізацією ІДД Міндоходів шляхом приєднання до ІДД ДФС та необхідністю акредитації АЦСК ІДД ДФС роботи не проводились

2.3

Реалізація заходів щодо забезпечення електронного документообігу центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування необхідним об’ємом послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП)

Управління (центр) сертифікації ключів

Структурні підрозділи



Протягом півріччя

(у разі потреби)

Для забезпечення виконання норм Закону України від 07 липня 2010 року №2453-VI «Про судоустрій і статус суддів» розроблено зміни до Тимчасового порядку отримання послуг електронного цифрового підпису працівниками органів судової влади, які затверджено 04.08.
Електро́нний цифрови́й пі́дпис (ЕЦП) (англ. digital signature) - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача.
Закон України - нормативно-правовий акт, який приймається Верховною Радою України більшістю голосів (для законів, що стосуються внесення змін до конституції, - конституційною більшістю голосів).
Суд Суд - орган, що здійснює правосуддя у формі розгляду і вирішення цивільних, кримінальних,господарських, адміністративних і інших категорій справ у встановленому законом конкретної держави процесуальному порядку.
2014 Головою комісії з реорганізації ІДД Міндоходів Кушніром А.О.

За результатами розгляду листа ТОВ «TAXER» від 02.12.2014 №00112/14 «Щодо проведення випробувань» Департаменту розвитку ІТ направлено інформацію щодо можливості безкоштовного використання платниками податків веб-порталу «TAXER» для подання звітності органам ДФС в електронному вигляді листом від 25.12.2014 №263/99-95-44-18



3. Забезпечення ефективного функціонування сервісу «Пульс»

3.1

Координація роботи органів доходів і зборів щодо забезпечення опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», від суб’єктів господарювання та громадян щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів доходів і зборів, в тому числі проблем, які виникають під час здійснення митного оформлення товарів, транспортних засобів та валютних цінностей, що переміщуються через митний кордон України

Управління надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг засобами електронного зв’язку

(контакт-центр)



Протягом півріччя

З метою координації роботи структурних підрозділів відомства та його територіальних органів щодо забезпечення опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», направлено листи:

Головному управлінню внутрішньої безпеки від 09.07.2014 №1221/99-95-41-18, від 14.07.2014 №1252/99-95-41-18, від 05.09.2014 №1533/99-95-41-18;

Пода́тки - це встановлені вищим органом законодавчої влади обов'язкові платежі, які сплачують фізичні та юридичні особи до бюджету у розмірах і термінах, передбачених законодавством.

Департаменту розвитку ІТ, електронних сервісів та обліку платників від 03.07.2014 №1177/99-95-41-18, від 09.07.2014 №1220/99-95-41-18, від 15.07.2014 №1256/99-95-41-18, від 09.09.2014 №1549/99-95-41-18;

Департаменту обслуговування платників податків від 24.07.2014 №1308/99-95-41-18;

Департаменту митної справи від 03.07.2014 №1178/99-95-41-18, від 28.07.2014 №1324/99-95-41-18, від 30.07.2014 №1353/99-95-41-18;

структурним підрозділам ДФС від 15.07.2014 №1254/99-95-41-17;

головним управлінням Міндоходів в областях, місті Києві та Міжрегіональному головному управлінню Міндоходів - Центральному офісу з обслуговування великих платників податків від 04.07.2014 №72/99-95-41-17, від 15.07.2014 №76/99-95-41-17;

митницям Міндоходів від 04.07.2014 №73/99-95-41-17, від 15.07.2014 №77/99-95-41-17

Департаменту реєстрації платників та електронних сервісів від 13.11.2014 №104/99-95-41-18;

Департаменту організації митного контролю та оформлення від 13.11.2014 №109/99-95-41-18



3.2

Здійснення моніторингу та координації опрацювання органами доходів і зборів інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», інформування заявників про результати її розгляду

Управління надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг засобами електронного зв’язку

(контакт-центр)



Протягом півріччя

Протягом півріччя здійснювався моніторинг та координація опрацювання структурними підрозділами відомства та його територіальними органами інформації, яка надходила на сервіс «Пульс», 2733 заявники інформувалися про результати її розгляду, що відображено в програмному модулі «Пульс» системи CRM IDD

4. Організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр»

4.1

Забезпечення координації роботи органів доходів і зборів зі зверненнями, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр», та контролю за їх розглядом в установлені законодавством терміни

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Протягом півріччя

Забезпечено прийняття до розгляду 1239 звернень юридичних, фізичних осіб та громадських організацій, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр» (далі – ДУ «УКЦ»), їх реєстрація та постановка на автоматизований контроль в АІС «Управління документами».
Грома́дська організа́ція - об'єднання громадян, яке створюється для спільної реалізації спільних інтересів (культурних, економічних, вікових, гендерних, регіональних, релігійних, професійних, соціальних тощо).
Митний контроль - сукупність заходів, що здійснюються митними органами в межах своєї компетенції з метою забезпечення дотриманням норм Митного кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань митної справи та міжнародних договорів України.
Крім того, забезпечено прийняття та облік у встановленому порядку 40 аналітично-статистичних звітів ДУ «УКЦ».

За результатом попереднього розгляду підготовлено 1279 проектів резолюцій до звернень та аналітично-статистичних звітів, що надходили з ДУ «УКЦ», та забезпечено їх передачу на підпис керівництву відомства.

Забезпечувалась координація роботи структурних підрозділів відомства та його територіальних органів зі зверненнями громадян, які звертались з одними і тими ж запитаннями на урядову «гарячу лінію» та сервіс «Пульс», шляхом підготовки відповідних проектів резолюцій керівництва відомства до таких звернень, що давало можливість виконавцям отримати максимальний обсяг інформації для надання обґрунтованих відповідей.


4.2

Забезпечення своєчасного розгляду та надання відповідей на звернення громадян, що надходять від державної установи «Урядовий контактний центр»

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Протягом півріччя

Контроль за розглядом звернень структурними підрозділами та територіальними органами відомства здійснювався щодо дотримання термінів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр».
Викона́вча вла́да - одна з трьох гілок державної влади відповідно до принципу поділу влади. Розробляє і втілює державну політику, спрямовану на забезпечення виконання законів, та керує сферами суспільного життя.
Постанова Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України - нормативно-правовий акт Уряду України - Кабінету Міністрів.
З метою забезпечення своєчасного розгляду та надання відповідей на звернення громадян, що надходять від ДУ «УКЦ», щоденно, з використання АІС «Управління документами», здійснювався контроль за виконанням доручень керівництва відомства щодо розгляду звернень та інформування (нагадування) у телефонному режимі працівників структурних підрозділів відомства та його територіальних органів щодо закінчення терміну розгляду звернень.

Протягом півріччя працівниками ІДД ДФС опрацьовано та надано 156 відповідей на звернення громадян, що надійшли від ДУ «УКЦ»



4.3

Інформування державної установи «Урядовий контактний центр» про результати розгляду звернень

Управління адміністрування Бази знань та надання письмових консультацій

Протягом півріччя

Щоденно забезпечувалось інформування ДУ «УКЦ» про результати розгляду звернень та зняття розглянутих звернень з автоматизованого контролю в АІС «Управління документами»
  1   2   3


Скачати 460.22 Kb.

  • 1. Надання письмових консультацій та інформаційно-довідкових послуг
  • 2. Організація роботи з надання послуг електронного цифрового підпису
  • Закону України
  • 3. Забезпечення ефективного функціонування сервісу «Пульс»
  • 4. Організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр»