Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетентності учнів на уроках української словесності матеріали з досвіду роботи Підготувала вчитель української мови І літератури тнвк «Школа-ліцей №6 імені Назарія

Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетентності учнів на уроках української словесності матеріали з досвіду роботи Підготувала вчитель української мови І літератури тнвк «Школа-ліцей №6 імені Назарія




Сторінка1/7
Дата конвертації06.04.2017
Розмір0.67 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7

ТНВК «ШКОЛА-ЛІЦЕЙ №6 ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА»

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ТВОРЧОЇ МАЙСТЕРНІ

ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ СЛОВЕСНОСТІ
Матеріали з досвіду роботи

Підготувала

вчитель української мови і літератури

ТНВК «Школа-ліцей № 6

імені Назарія Яремчука»

Флешар Олександра Богданівна

Тернопіль – 2014



ЗМІСТ

1.

Те́хніка (від грец. techne - мистецтво, майстерність) - сукупність засобів, створених людством для обслуговування своїх потреб виробничого і невиробничого характеру. У техніці матеріалізовані знання і виробничий досвід, накопичені людством у процесі розвитку суспільного виробництва.

ЗАЯВА ВЧИТЕЛЯ 3



2.

Учи́тель/вчитель (педагог)- людина, яка навчає інших людей (своїх учнів), передає їм певні знання про життя. У вузькому розумінні - спеціаліст, який проводить навчальну та виховну роботу з учнями в загальноосвітніх школах різних типів.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ–2015» 4

3. ЛИСТ-ПРЕДСТАВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ФЛЕШАР ОЛЕКСАНДРИ БОГДАНІВНИ 5

4. ВИСНОВОК ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ТА МЕТОДИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ФЛЕШАР ОЛЕКСАНДРИ БОГДАНІВНИ 6

5.ОПИС ДОСВІДУ 8

5.1. ОБҐРУНТУВАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ДОСВІДУ. ПРОВІДНА ІДЕЯ ДОСВІДУ, ЇЇ НОВАЦІЙНА ЗНАЧУЩІСТЬ 8

5.2.ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ДОСВІДУ 9

5.3.ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОВІДНОЇ ІДЕЇ 10

5.4. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ НАД ПРОБЛЕМОЮ 13

6. МАТЕРІАЛИ З ДОСВІДУ РОБОТИ 13

6.1. МАЙСТЕРНЯ З КОНСТРУЮВАННЯ БУКТРЕЙЛЕРА ЗА КНИГОЮ В.РУТКІВСЬКОГО «ДЖУРИ-ХАРАКТЕРНИКИ» ДЛЯ УЧНІВ СЬОМОГО КЛАСУ 13

6.2. МАЙСТЕРНЯ ВІДНОСИН І ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ «МРІЇ – ЦЕ КРИЛА, ЩО МІЦНІЮТЬ У ПОЛЬОТІ» (ЗА ОПОВІДАННЯМ Є.

Конструюва́ння - процес створення конструктором проекту певного об'єкта техніки, що полягає у визначенні форми, розмірів, взаємного розташування й параметрів частин й елементів конструкції об'єкта, його складових (агрегатів, систем, вузлів тощо), способу їхнього з'єднання, вибору матеріалів окремих елементів та розробки конструкторської документації.

Матеріа́л - речовина, або суміш речовин, первинний предмет праці, який використовують для виготовлення виробу (основний матеріал), або які сприяють якимось діям. У останньому випадку уточнюють, що це допоміжний, чи витратний матеріал.

Ремонт - процес зміни, відновлення, покращення будь-чого, доведення об'єкта до початкових характеристик (не слід плутати з реставрацією).

Проблема - складне теоретичне або практичне питання, що потребує розв'язання, вивчення, дослідження. Проблема - об'єкт (питання, недолік чи потреба чогось,завада від надлишку чи наявності чогось, процес) явище збуджуючого характеру як стимул діяльності спонукаючого характеру - незадоволений попит чи нереалізовані потреби (нестача або відсутність, надлишок або наявність чого-небудь), дефект, вада, чи загроза що змушує цілеспрямовано ліквідувати проблему шляхом уникнення взаємодії чи зміни стану об'єкту, себе чи свого ставлення до подій.

Оповіда́ння - невеликий за обсягом прозовий твір, у якому зображується подія з життя одного сформованого персонажа.

ГУЦАЛА «ОЛЕНЬ АВГУСТ»)ДЛЯ УЧНІВ ШОСТОГО КЛАСУ
23

6.3. МАЙСТЕРНЯ ТВОРЧОГО ПИСЬМА «ДОТОРКНИСЯ ДО СЛОВА» ДЛЯ УЧНІВ ШОСТОГО КЛАСУ 34

6.4. ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ СКРАПБУКУ ТА БУККРОСИНГУ «ПРОЧИТАЙ!

Творчість - діяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей (нові твори мистецтва, наукові відкриття, інженерно-технологічні, управлінські чи інші інновації тощо).

Буккроссинг (англ. Bookcrossing) - хобі та громадський рух, що діє за принципом соціальних мереж і близький до флешмобу. Буккроссинг - це процес звільнення книг. Людина, прочитавши книгу, залишає («звільняє») її у громадському місці (парк, кафе, поїзд, станція метро), для того, щоб інша, випадкова, людина могла цю книгу знайти та прочитати; та у свою чергу повинна повторити процес.

ВІДГУКНИСЬ! ПОДІЛИСЬ!» ДЛЯ УЧНІВ П’ЯТИХ КЛАСІВ
42

6.5. ІНТЕГРОВАНА МАЙСТЕРНЯ МУЗИКИ І СЛОВА «ЛИШЕ ПОЕЗІЯ І МУЗИКА ТАК ВОЗВЕЛИЧУЮТЬ ЛЮБОВ…» ДЛЯ УЧНІВ ДЕВ’ЯТИХ КЛАСІВ 45

ФОТОГРАФІЇ 63

ПЕРЕЛІК ПУБЛІКАЦІЙ 64

ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 66

2. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ

«УЧИТЕЛЬ РОКУ–2015»





1.

Прізвище, ім’я по батькові


Флешар Олександра Богданівна



2.

Дата і місце народження


11.05.1972р., м.Тернопіль


3.

Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон,

е-mail



м.Тернопіль,

вул. Академіка С.Балея, б.4,

46002,

т.23-52-07,

lesiaoks@gmail.com


4.

Паспортні дані

(серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації)




МС 619697 ,

Тернопільським МВ УМВС України в Тернопільській області ,

29 грудня 1999 року,

м. Тернопіль,

вул. Академіка С.Балея, б.4


5

Ідентифікаційний код


2642916046


6.

Які навчальні заклади закінчили,

спеціальність за дипломом




Тернопільський державний педагогічний інститут,

«українська мова і література»


7.

Місце роботи

(повна назва, адреса, телефон,

е-mail закладу)


Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей № 6

ім. Н.Яремчука»,

вул. Руська, 6,

т. 252695,

school6_ter@mail.ru


8.

Стаж роботи: загальний


14 років


9.

Стаж роботи: педагогічний


14 років


10.

Кваліфікаційна категорія


«Спеціаліст першої категорії»


11.

Звання


Не маю


12.

Державні та відомчі нагороди, відзнаки


Не маю


13.

Класи, в яких викладає


Шостий, сьомий, дев’ятий

14.

Мова викладання


Українська


15.

Проблема, над якою працюєте


«Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетентності учнів»


16.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються


Технологія критичного мислення, проектна, ігрова технологія,

технологія педагогічної майстерні

17.

Навчально-методична література, якою користуєтесь при підготовці до уроку


Фахові журнали «Дивослово», «Відкритий урок», «Українська мова і література в сучасній школі»

посібники О.Пометун, І.Ющука, О.Глазової, О. Авраменка, С.Омельчука, А.Фасолі.




18.

Ваше педагогічне кредо


Слово, що йде від серце, проникає в серце


19.

Візитна картка



Якщо любити, то...всім серцем.

Якщо йти, то...красиво.

Якщо плакати, то...від щастя.

Якщо жити, то...яскраво.

Якщо відчувати, то... щиро.

Якщо погляд, то...улюблених дитячих оченят.

Якщо вірити, то… в БОГА.


20.

Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших виданнях з можливим редагуванням
Підпис учасника


Флешар О.Б.

tsign

УКРАЇНА


ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

46000 м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка, 1, тел. 52-56-94

_____ ____________2014р. №__________

Лист – представлення вчителя української мови і літератури

Флешар Олександри Богданівни

Флешар Олександра Богданівна, 1972 року народження, учитель української мови та літератури, працює в Тернопільському навчально-виховному комплексі «Школа-ліцей №6 ім.Н.Яремчука» з 2012 року. У 1993 р. закінчила Тернопільський педінститут за спеціальністю «Українська мова і література». Стаж педагогічної роботи - 14 років.

Комплексний (рос. комплексный, англ. complex, нім. komplex) - з'єднаний з будь-чим, складний; той, що являє собою комплекс будь-чого; комплексний розвиток економічних районів - планомірний, пропорційний розвиток господарства районів на основі оптимального поєднання галузей виробничої спеціалізації з галузями, що обслуговують виробництво й населення; комплексні сполуки - речовини, які утворенні сполученням двох або більше атомів, молекул або іонів.

Спеціальність (лат. specialis - особливий; від species - род, вид) - комплекс набутих людиною знань і практичних навичок, що дає їй можливість займатися певним родом занять у якійсь галузі діяльності.

Терно́піль (з 1939 до 1944 року - Тарно́поль) - місто на Заході України, політико-адміністративний, економіко-діловий та культурний центр Тернопільської області. Один з трьох головних центрів історичного регіону Галичини.

Педаго́гіка (грец. παιδαγωγική - майстерність виховання) - наука про спеціально організовану цілеспрямовану і систематичну діяльність з формування людини - про зміст, форми і методи виховання, освіту та навчання.

Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії».

Олександра Богданівна є професійно компетентним педагогом, учитель во-лодіє технологіями творчої педагогічної діяльності, які забезпечують сприятливі умови для розвитку учнів, формування мовної особистості.

Техноло́гія (від грец. τεχνολογια, що походить від грец. τεχνολογος; грец. τεχνη - майстерність, техніка; грец. λογος - (тут) передавати) - наука («корпус знань») про способи (набір і послідовність операцій, їх режими) забезпечення потреб людства за допомогою (шляхом застосування) технічних засобів (знарядь праці).

Особистість - відображення соціальної природи людини, розгляду її як індивідуальності та суб'єкта соціокультурного життя, що розкривається в контекстах соціальних відносин, спілкування і предметної діяльності, соціально зумовлена система психічних якостей індивіда, що визначається залученістю людини до конкретних суспільних, культурних, історичних відносин Під «особистістю» розуміють стійку систему соціально значущих рис, що характеризують особу як члена того чи іншого суспільства або спільноти. Поняття «особистість» характеризує суспільну сутність людини, пов'язану із засвоєнням різноманітного виробничого і духовного досвіду суспільства. Деякі теорії особистості не включають в неї біологічні характеристики людини, інші, приміром, фрейдизм, надають біологічним чинникам визначального значення. Більш виваженим є трактування особистості як динамічної єдності біологічного та соціального.

Профе́сія (фах) - відокремлений («окреслений») у рамках суспільного поділу праці комплекс дій та відповідних знань, що вимагає відповідної освіти.

Працюючи над темою «Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетент-ності учнів на уроках української словесності», моделює та проводить нестандартні уроки та позакласні заходи, вміло діагностує цілі навчання, досконало володіє мовою, організовує індивідуальну та групову роботу учнів.

Творча, відповідальна, наполеглива. Бере активну участь у роботі загальноміського методичного об’єднання, виступає на заняттях методичного практикуму, засіданнях видавничої студії, презентує свої напрацювання перед словесниками міста з проблем вивчення нових тем в програмах з мови і літератури відповідно до нового Державного стандарту, впровадження нових освітніх технологій у навчальний процес.

Активність - поняття, яке визначає темп руху і інтенсивність дій речовин, явищ і живих організмів. Активність визначається в порівнянні

Видання - документ, який пройшов редакційно-видавниче опрацювання, виготовлений друкуванням,тисненням або іншим способом, містить інформацію, призначену для поширення.

Пра́ця - цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожного індивіда і суспільства в цілому.

Програма (фр. programme письмове оголошення, порядок денний, від грец. prógramma вказівка) - заздалегідь затверджена (визначена) дія.

Станда́рт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.

Індиві́д, Індиві́дуум (лат. individuum - неподільний) - окремий організм, який існує самостійно, зокрема людина, особа, одиничний представник роду людського.

Методи́зм (методистська церква) - протестантська церква, поширена головним чином в США, Великій Британії. Виникла в XVIII столітті, відокремившись від англіканської церкви, вимагаючи послідовного, методичного дотримання релігійних приписів.

Має певні досягнення. Учні Флешар О.Б. стали переможцями конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» (2013р.), часто посідають призові місця у II етапі олімпіади та українознавчих конкурсах.

Управління освіти і науки рекомендує Флешар О.Б. до участі в ІІ турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015».

Начальник управління О.П.Похиляк



ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

НАУКОВО-ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ ТА МОНІТОРИНГУ
бульвар Т.

Іннова́ція - ідея, новітній продукт в галузі техніки, технології, організації праці, управління, а також у інших сферах наукової та соціальної діяльності, засноване на використанні досягнень науки і передового досвіду, є кінцевим результатом інноваційної діяльності.

Ко́нкурс (лат. concursus) - змагання, яке дає змогу виявити найгідніших із його учасників або найкраще з того, що надіслане на огляд. Також конкурс - відбір претендентів на заміщення деяких посад. Вибір працівника належить не адміністрації, а проводиться за рішенням колегіального органу (наприклад, вченої ради), яке є обов'язковим для адміністрації. К.

Українозна́вство (часто: україні́стика або україніка) - галузь гуманітарних знань, орієнтована на вивчення економічної, політичної, соціальної, культурної, історичної проблематики України, а також життя української діаспори за кордоном.

Моніторинг (англ. monitoring, нім. Monitoring n) - комплекс наукових, технічних, технологічних, організаційних та інших засобів, які забезпечують систематичний контроль (стеження) за станом та тенденціями розвитку природних, техногенних та суспільних процесів.

Шевченка,1, м. Тернопіль, 46001, тел: 52 19 58, е-
mail: center.imco@gmail.com
_____ ____________2014р. №__________

Висновок

про педагогічну та методичну діяльність

вчителя української мови і літератури

ТНВК «Школа- ліцей №6 ім. Н. Яремчука»

Флешар Олександри Богданівни

Олександра Богданівна Флешар має високий рівень науково-теоретичної підготовки. Досконало володіє художнім словом, постійно використовує у своїй роботі різні форми і методи, що сприяють розвитку творчої уяви, емоційного сприйняття рідної мови, культури усного і писемного мовлення.

Емо́ції (від фр. emotion - «хвилювання», «збудження») - складний стан організму, що припускає тілесні зміни поширеного характеру - в диханні, пульсі, залозо-виділеннях тощо - і на ментальному рівні, стан збудження чи хвилювання, що позначається сильними почуттями, і зазвичай імпульсом щодо певної форми поведінки.

Учитель успішно працює над темою «Використання технології творчої майстерні для формування читацької компетентності учнів на уроках української словесності».

Олександра Богданівна будує уроки так, щоб засвоєння матеріалу відбувалося у процесі пошуку, порівняння, уміння самостійно шукати необхідну інформацію, аналізувати, інтерпретувати та узагальнювати її, а також успішно застосовувати здобуті знання на практиці. Учитель використовує різні форми і методи роботи, особливу увагу звертає на інноваційні. Зокрема, упроваджує елементи проектної, ігрової технологій, технології критичного мислення та технології творчої майстерні.

Інтерпретатор мови програмування (interpreter) - програма чи технічні засоби, необхідні для виконання інших програм, вид транслятора, який здійснює пооператорну (покомандну, построкову) обробку, перетворення у машинні коди та виконання програми або запиту (на відміну від компілятора, який транслює у машинні коди всю програму без її виконання).

Порівняння (лат. comparatio) - це троп, у якому один предмет, подія зіставляються з іншими, у яких ці особливості виявлені різко, яскраво. Порівняння виконують зображальну і емоційно-оціночну роль.

Ана́ліз (від грец. αναλυσις - «розклад») - розчленування предмету пізнання, абстрагування його окремих сторін чи аспектів. Метод дослідження, який вивчає предмет, уявно чи реально розчленовуючи його на складові елементи, як-от частини об'єкта, його ознаки, властивості, відношення, відтак розглядає кожен з виділених елементів окремо в межах єдиного цілого; протилежний метод - синтез.

Практика (грец. πράξις «діяльність») - доцільна і цілеспрямована діяльність, яку суб'єкт здійснює для досягнення певної мети. Практика має суспільно-історичний характер і залежить від рівня розвитку суспільства, його структури.

Критика - розгляд якогось явища, предмета, особи; його аналіз та оцінка згідно з існуючими нормами, масштабами, цінностями.[Джерело?] Аналіз і оцінка когось чи чогось із метою виявлення та усунення вад, хиб.

Крити́чне ми́слення - (дав.-гр. κριτική τέχνη - «мистецтво аналізувати, судження») - це наукове мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно обміркованих та незалежних рішень. Головним чином йому притаманні такі властивості, як усвідомленість та самовдосконалення.

Використання прийомів словесного асоціювання, «Займи позицію», «Кубування», мнемотехніки сприяє підвищенню стійкої мотивації учнів до навчання. На уроках української мови широко застосовує граматико-стилістичні вправи, проводить роботу з лексичними та граматичними синонімами, веде мовне спостереження, конструювання, редагування текстів, що підвищує рівень засвоєння теоретичних відомостей, удосконалює культуру мовлення, розвиває мовне чуття й логічне мислення школярів. На уроках української літератури Флешар О.Б.

Мотива́ція (з лат. movere) - спонукання до дії; динамічний процес фізіологічного та психологічного плану, керуючий поведінкою людини, який визначає її організованість, активність і стійкість; здатність людини діяльно задовольняти свої потреби.

Тео́рія (від грец. θεωρία - розгляд, дослідження) - сукупність висновків, що відображає відносини і зв'язки між явищами реальності у вигляді інформаційноі моделі. Теорією стає гіпотеза, що має відтворюване підтвердження явищ та механізмів і дозволяє спостерігачу прогнозувати наслідки дій чи зміни стану об'єкта спостережень.

Лексика (від дав.-гр. τὸ λεξικόν - сукупність слів якоїсь мови чи діалекту та словниковий склад мови письменника чи художнього твору) - словниковий склад мови. Наука, яка вивчає словниковий склад, називається лексикологією.

Грама́тика (грец. γραμματική, від γράμμα - «літера», «написання») - термін, який вживається в двох пов'язаних значеннях: як будова мови і як розділ мовознавства, що вивчає граматичну будову мови.

Міркування - зіставлення думок, пов’язання їх задля відповідних висновків, логічне мислення. Можна розглядати міркування як аналіз і синтез даних, та їхню оцінку. Хоча знання фактів і є точкою відліку у вивченні суспільних наук, людина також повинна мати здатність до логічного мислення-міркування, адже саме міркування наповнює факти, проблеми і поняття змістом: міркуючи над засвоєним знанням, людина приходить до повнішого розуміння предмета. Міркування є також предметом логіки, яка вказує нам правила, закони або норми, яким повинне підкорятися наше мислення для того, щоб бути істинним.

Літерату́ра (від лат. litterae - буква, літера), іноді книжництво, письменство - сукупність писаних і друкованих творів певного народу, епохи, людства. Література відображає та зберігає знання й культуру народу та певного історичного періоду.

систематично використовує творчі завдання, проводить цікаву роботу в групах, практикує проведення дискусій, інсценізацій.

Задача - проблемна ситуація з чітко визначеною метою, яку необхідно досягти; в більш вузькому сенсі задачею називають також цю саму мету, що дана в рамках проблемної ситуації, тобто те, що необхідно виконати.

Інсценізація або Інсценівка (лат. in - на і лат. scaena - сцена) - переробка літературного твору (прозового, поетичного) для постановки його на сцені або для радіо- чи телевистави. Інсценізація має на меті засобами драматургії передати ідейно-художній зміст твору, тут можлива і його інтерпретація.

Систематика (від грец. συστηματικός - впорядкований, що відноситься до системи) - приведення в систему, а також системна класифікація предмету вивчення. Часто систематика є допоміжною дисципліною, яка допомагає впорядковувати об'єкти, які вивчає дана наука; наприклад, мовна систематика.

Уроки літератури, які проводить Флешар О.Б., - це уроки високого емоційного піднесення. Педагог часто моделює та проводить їх у формі буктрейлера, кіносценарію, презентації, дослідження.

Підвищення (елевація) - кутова висота об'єкта спостереження (земного предмета, літального апарату, небесного світила тощо) над істинним горизонтом. Підвищення спільно з азимутом служить для визначення напрямку на об'єкт.

Кіносценарій (грец. kineo - рухаю, італ. scenario, від лат. scaena - сцена) - літературний драматичний твір, за яким створюється кінофільм. Сучасний кінофільм є твором колективним, так як у створенні його беруть участь представники різних творчих професій.

Особливу увагу звертає на ефективне формування читацької компетентності учнів. З цією метоювчитель використовує як довготривалі, так і середньострокові проекти, зокрема: «Веселкова країна успіху», «Театр однієї книги «Прочитання»та інш. Один з найвдаліших - «Прочитай! Відгукнись! Поділись!» був представлений на Всеукраїнському конкурсі «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» та посів 3 місце на обласному етапі. На уроках позакласного читання Олександра Богданівна проводить презентації у нестандартному форматі (буктрейлер, буккросинг,скрапбук), вчить робити аналіз твору через емоції персонажів. Учитель створює позитивну чуттєву атмосферу, спонукає учнів сприймати та розуміти рідне слово, відкриває багатогранність української мови та літератури, розвиває уяву, критичне мислення, уміння співпереживати, творчо та нестандартно мислити.

Флешар Олександра Богданівна є професійно компетентним вчителем. Творча, відповідальна, наполеглива. Їй притаманний постійний творчий пошук та професіоналізм, що є важливим фактором у якісному навчанні і вихованні школярів.

Фахіве́ць, спеціаліст, професіонал, майстер (англ. master, foreman, expert, нім. Fachmann) - людина, що володіє спеціальними знаннями й навичками в будь-якій галузі, що має спеціальність; людина, що добре знає будь-що, майстер своєї справи.

Вихова́ння - процес та практика засвоєння дитиною загальноприйнятих у суспільстві норм поведінки.

Досвід Флешар О.Б. перспективний, позначений високим рівнем науково-теоретичного дослідження, може бути рекомендований для запровадження у школах м.Тернополя . Для його поширення Олександра Богданівна часто виступає на заняттях міського методоб’єднання, методичного практикуму, засіданнях видавничої студії, проводить показові уроки, тематичні презентації тощо.

Охоче займається видавничою діяльністю. Матеріали з досвіду її роботи надруковані у посібниках «Українська мова» та «Українська література» (для 5-6 класів), виданих у 2013 та 2014 роках (видавництво «Підручники і посібники»).
Директор центру Г.І.Литвинюк


5.ОПИС ДОСВІДУ




  1   2   3   4   5   6   7



  • 2. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
  • 5 .ОПИС ДОСВІДУ