Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Використання Windows Azure та Windows Phone 7 для створення універсального рішення

Скачати 132.7 Kb.

Використання Windows Azure та Windows Phone 7 для створення універсального рішення




Скачати 132.7 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір132.7 Kb.
ТипРішення










Microsoft Windows Azure

Partner Solution Case Study
















Служби порятунку та бізнес отримають підтримку від «хмарних» розробок SoftServe









Огляд

Країна: Україна



Сфера: Інформаційні технології
Про замовника

SoftServe – міжнародна компанія в сфері консалтингу та дизайну програмного забезпечення з головним європейським офісом у Львові. Загальна кількість співробітників перевищує 1600 чоловік.


Ситуація

«Хмарні» технології відкрили нові можливості для створення застосунків з використанням геолокаційних сервісів, затребуваних різними замовниками.


Рішення

Використання Windows Azure та Windows Phone 7 для створення універсального рішення, що надає інформацію про ситуацію на дорозі всім зацікавленим: рятувальникам, комунальним службам, бізнесу.


Переваги

  • Швидке впровадження

  • Високий потенціал розширення можливостей

  • Низькі витрати часу й фінансів







«Рішення на технологіях Microsoft не вимагає витрат на утримання власної інфраструктури, покупки та поновлення ліцензій, утримування обслуговуючого персоналу. Тому ми можемо сконцентруватися на розширенні можливостей нашого застосунку, а також залученні нових користувачів»

Василь Милько, R&D Director SoftServe










SoftServe – найбільша українська компанія з розробки програмного забезпечення. З моменту створення в 1993 році її клієнтами стали понад 150 компаній з усього світу, серед яких відомі бренди США, Канади, Західної Європи. Стрімкий розвиток бездротового інтернету й «хмарних» технологій зробили можливою реалізацію нових сервісів з використанням геолокації, що відкривають нові можливості для комунальних служб і бізнесу. SoftServe створили сервіс із використанням «хмарної» платформи Windows Azure та мобільної платформи Windows Phone 7, який дозволяє обмінюватися інформацією про дорожню ситуацію в прив'язці до поточного місця розташування. «Хмарна» платформа Microsoft дозволила SoftServe реалізувати проект швидше, з низькими витратами часу й фінансів, і більшим потенціалом розширення можливостей.



























Ситуація


SoftServe– провідна міжнародна компанія в сфері консалтингу й дизайну програмного забезпечення. Головний європейський офіс знаходиться у Львові, Україна; головний американський офіс – у Форт-Майерсі, штат Флорида, США, представництва з продажів – у Ньюпорт Біч, штат Каліфорнія, і Берлингтоні, штат Массачусетс. Центри розробки знаходяться в Україні (Львів, Дніпропетровськ, Івано-Франківськ, Чернівці, Рівне, Севастополь); і у Філіппінах (Маніла). Загальна кількість співробітників перевищує 1600 чоловік. Компанія пропонує послуги з консалтингу, розробки та підтримки S+S, SaaS та мобільних інформаційних систем. З 1993 року SoftServe успішно реалізувала понад 2500 проектів для понад 150 компаній по всьому світу, включаючи компанії з рейтингів Fortune 500, NASDAQ 100 та Global 2000. З 2004 року SoftServe є Золотим партнером Microsoft.


«Технології Microsoft завжди були одними з найбільш популярних у наших проектах, і щойно Microsoft Azure та Windows Phone 7 вийшли у світ, ми почали активно їх використовувати»

Василь Милько, R&D Director SoftServe.







«Ми використовуємо всі затребувані сучасні технології. При цьому технології Microsoft завжди були одними з найбільш популярних у наших проектах, і щойно Microsoft Azure та Windows Phone 7 вийшли у світ, ми почали активно їх використовувати», – відзначає Василь Милько, R&D Director SoftServe.


За спостереженням фахівців SoftServe, тренд останнього часу – геолокаційні сервіси, а саме – отримання інформації про те, що відбувається навколо або в заданому фізичному місці. Практично кожний новий телефон має вбудований GPS, за допомогою якого можна визначити своє розташування й отримати інформацію про те, що відбувається навколо. Тим більше, що доступ до картографічних сервісів зараз перебуває у вільному доступі, що відкриває величезні можливості: від пошуку адреси й маршруту до візуалізації інформації, специфічної тільки для конкретного бізнесу.
«Коли ми почали придивлятися до картографічних сервісів, то були приємно здивовані темпами, якими розвивається картографічний сервіс Bing – приблизно кожні два тижні карти ставали все більш детальними, особливо для України», – говорить Василь Милько, R&D Director SoftServe.
За словами фахівців SoftServe, «хмарні» програмні розробки відкривають величезні можливості зменшення вартості утримування бізнесу й збільшення гнучкості програмного забезпечення. Це найсильніший поштовх до переходу від SaaS моделі (Software as a Service, програмне забезпечення на вимогу) до моделі S+S (Software + Service, програмне забезпечення + сервіси). «Під час використання SaaS моделі бізнес підбудовується під можливості, які надає сервіс, а з використанням моделі S+S бізнес підбудовує використання сервісів під себе», – відзначає Дмитро Малєєв, Technology Consultant SoftServe.
Усі ці можливості, що надаються новою «хмарною» моделлю використання, послужили SoftServe імпульсом до розробки новаторських рішень, які стануть затребуваними суспільством. «У першу чергу ми звернули увагу на те, якими стрімкими темпами поширюється покриття бездротового інтернету в межах міст і уздовж магістральних доріг. Це величезні можливості для бізнесу – отримання будь-якої інформації в будь-який момент часу в будь-якому місці, аналіз у реальному масштабі часу, динамічне прийняття рішень», – акцентує Василь Милько, R&D Director SoftServe.

У результаті в SoftServe вирішили розробити сервіс, який могли б використовувати служби МНС, комунальні служби, швидка допомога й інші подібні служби, щоб отримувати вказівки із центрального офісу, а також мати повну інформацію про ситуацію на дорозі. Сервіс також зможе допомогти вибирати оптимальний шлях під час виїзду до місця призначення, сповіщати інші екіпажі про неприємності на дорогах.




«Ми обрали S+S модель, зв'язку Windows Azure + Windows Phone 7, і жодного разу не пошкодували про свій вибір»

Дмитро Малєєв, Technology Consultant SoftServe







Рішення


Визначившись із головною ідеєю розробки сервісу, в SoftServe приступили до технічної реалізації. Основною базою для розробки в SoftServe вибрали технології Microsoft. Дмитро Малєєв, Technology Consultant SoftServe, так описує процес вибору платформи розробки: «Ми вже дуже давно придивлялися до Windows Azure. Нас дуже підкуповувала простота розробки для Windows Phone».
При розробці дизайну й рішення в SoftServe поклалися на дослідження свого R&D відділу й прогнози провідних аналітичних компаній, таких як Gartner, IDC, Forrester, Nielsen.
«Ми обрали S+S модель, зв'язку Windows Azure + Windows Phone 7, і жодного разу не пошкодували про свій вибір. Дуже радувала кількість навчального матеріалу, велике співтовариство людей, які погоджувалися допомогти й відповісти у випадку виникнення питань», – говорить Дмитро Малєєв, Technology Consultant SoftServe.
Дмитро відзначає, що програмістам дуже допомогла наявність готових безкоштовних компонентів, таких, наприклад, як Bing Maps, які можна використовувати в процесі розробки. Це економив час, людський ресурс і фінансові витрати на розробку; а згодом заощаджувало витрати на введення в експлуатацію.
Застосунок SoftServe складається з 2 частин: мобільної частини й серверної. В компанії спочатку вибрали одну з існуючих мобільних платформ, а також визначалися з вибором провайдера «хмарних» сервісів для серверної частини. «Під час вибору мобільної платформи ми відразу відкинули рішення від Apple у зв'язку з тим, що мобільних телефонів від цього виробника немає у вільному доступі в нашій країні. Та й ціна питання занадто дорога – понад $1000», – відзначає Дмитро Малєєв.
За спостереженнями SoftServe, розробка під телефони на базі Android вимагає більших витрат для створення застосунку зі зручним інтерфейсом у порівнянні із платформою Microsoft Silverlight для Windows Phone 7. «Це пояснюється тим, що Google Android Java відрізняється від старої доброї Java від Sun Microsystems. Як результат, Windows Phone 7 як платформа дуже приваблива», – відзначає Дмитро Малєєв.
Серед провайдерів «хмарних» обчислень вибір стояв між Amazon, force.com та Microsoft. Google App Engine навіть не розглядався через набагато більш зрілі Amazon, force.com та Microsoft. Amazon програв як занадто низкорівневий інфраструктурний сервіс. «Вирішальним для нас став той факт, що force.com та Windows Azure є по суті «хмарною» платформою – PaaS, тому ми могли використовувати доступ до програмних продуктів без покупки окремих ліцензій», – відзначає Дмитро Малєєв.
У результаті в SoftServe зупинилися у виборі саме на продуктах Microsoft. «У першу чергу, звичайно ж, нас привабила зручність розробки, однорідність платформи від телефону до сервісів – завдяки зв'язці Silverlight/.NET», – згадує Дмитро Малєєв. Не було необхідності в одночасному застосуванні кардинально різних технологій, таких як force.com APEX, Android Java, Microsoft Silverlight, .NET, Objective C.

Рисунок 1 – Схема архітектури проекту компанії SoftServe
За словами розробників SoftServe, при такій кількості готових і безкоштовних компонентів розробка полягала лише в настроюванні й наданні даних для відображення. Написання застосунку для Azure нічим кардинально не відрізнялося від написання застосунку для звичайного серверу. Тому в SoftServe взяли свої попередні напрацювання й використовували їх в новому рішенні. Мобільна частина застосунку на Windows Phone 7 вимагала стандартного дизайну для функціональних інтернет-застосунків (RIA, Rich Internet Applications) на Silverlight. Для обох сторін – клієнтської й серверної – в SoftServe використовували архетипи застосунків з рекомендацій Microsoft Patterns & Practices.

По суті, рішення є SaaS-застосунком для диспетчера та S+S – для екіпажу транспортного засобу. Воно функціонує в такий спосіб:



  • Диспетчерові, який перебуває в офісі, рішення допомагає отримувати повну інформацію про те, де перебуває та або інша машина, призначати пункт призначення будь-якій підконтрольній йому машині, а також отримувати статистику подій за певний період часу. Доступ до застосунку здійснюється через веб-браузер.

  • Водієві, який використовує Windows Phone 7 у кабіні, рішення допомагає отримувати вказівки, а також бачити ситуацію на дорозі. Приміром, він може бачити, де в цей момент відбулися аварії, де відзначені пробки або дорожні роботи. Це дозволяє вчасно скорегувати шлях руху. До того ж, водій сам може посилати оновлення щодо зміни дорожньої ситуації – наприклад, поставити на карті точку, де відбулася аварія, щоб усі водії цієї служби про це знали. Інтерфейс застосунку зручний, і дозволяє зробити це в 2 кліка: спочатку водій (або інший член екіпажа) клікає на точку на карті, де має місце якась дорожня подія, потім на екран виводиться 4 кнопки для різних типів подій, клік відбувається по одній з них, і телефон повертається у вихідне положення.

«Ми писали застосунок для людей, далеких від технічних специфікацій. Тому інтерфейс повинен був бути інтуїтивно зрозумілим і допомагати відображати більші обсяги інформації. Рішення для інших технологій, не Microsoft, які б допомагали нам досягти таких цілей, або незручні у використанні в Україні, або були дорожчі– і ліцензійно, і в практичній реалізації», – відзначає Дмитро Малєєв.




«Мы очень довольны нашим взаимодействием с командой Sitecore и хорошим результатом – удобным и устойчивым сайтом на «облачных» технологиях Microsoft»

Рюичи Того, старший продюсер Product Management Group MSN Consumer & Online










Переваги


В SoftServe розробили сервіс на «хмарній» платформі Windows Azure з використанням Windows Phone 7. Сервіс дозволяє обмінюватися інформацією про дорожню ситуацію в прив'язці до поточного місця розташування. «Хмарна» платформа Microsoft дозволила SoftServe реалізувати проект швидше, з низькими витратами часу й фінансів, і більшим потенціалом розширення можливостей.
Василь Милько, R&D Director SoftServe, відзначає: «Ми створили щось нове для нашої країни, корисне в національному масштабі, багато людей побічно відчують на собі поліпшення роботи надзвичайних служб. Також ми були раді з'єднати технологічні інновації з реальною дійсністю. Мета проекту, скоріше – не дістати прибуток, а допомогти службам порятунку швидше добиратися до пункту призначення та отримати оперативну інформацію про ситуацію на дорозі».


«Рішення для інших технологій, не Microsoft, які б допомагали нам досягти таких цілей, або незручні у використанні в Україні, або були дорожче – і ліцензійно, і в практичній реалізації»

Дмитро Малєєв, Technology Consultant SoftServe












Швидке впровадження

У процесі розробки SoftServe дуже допоміг досвід компанії Microsoft як у плануванні використовуваних технологій, так і в рекомендаціях, як їх краще використовувати. «Для створення прототипу Microsoft надала нам оплачений аккаунт на Azure. Замість бази даних ми використовували Azure Tables, що також зменшило ціну рішення», – говорить Дмитро Малєєв.


«Дуже приємно усвідомлювати те, що ми допоможемо змінити життя людей на краще. З нашим рішенням допомога до людей буде приходити набагато швидше. З технологіями Microsoft це ще й дуже легко: розробка відбувається дуже швидко, а витрати на запуск і підтримку застосунку мінімальні», – відзначає Дмитро Малєєв, Technology Consultant SoftServe.


«З технологіями Microsoft розробка відбувається дуже швидко, а витрати на запуск і підтримку застосунку мінімальні»

Дмитро Малєєв, Technology Consultant SoftServe












Високий потенціал розширення можливостей

Сучасні технологічні сервіси розвиваються дуже швидко. Фактично, вони ніколи не зупиняються у своєму розвитку. І обрана SoftServe платформа Microsoft дає гнучкі інструменти для постійного вдосконалювання сервісу – як у дизайні, функціональності, так і в продуктивності.


В SoftServe відзначають, що раніше не було платформи, яка б містила в собі всі характерні для моделі S+S якості при порівнянній користі й витратах. «Використовуючи зв'язку Windows Phone 7 та Windows Azure, ми можемо отримати невеликий суперкомп'ютер у кожній кишені, при цьому завжди маючи можливість бути «онлайн», знати своє місце розташування, і мати доступ до величезних обсягів інформації», – Дмитро Малєєв, Technology Consultant SoftServe.
Низькі витрати часу й фінансів

Використання «хмарних» технологій Microsoft дозволяє значно знизити вартість сучасних проектів у порівнянні з реалізацією їх на традиційній клієнт-сервісній архітектурі.

«Рішення на технологіях Microsoft не вимагає витрат на утримання власної інфраструктури, покупки й оновлення ліцензій, утримування обслуговуючого персоналу. Тому ми можемо сконцентруватися на розширенні можливостей нашого застосунку, а також залученні нових користувачів», – відзначає Василь Милько, R&D Director SoftServe.

Додаткова інформація

Інформація про інші проекти, реалізовані на базі технологій корпорації Microsoft, доступна за адресами:



www.microsoft.com/ukraine/casestudies (українською мовою), або www.microsoft.com/rus/business/casestudies (російською мовою), або www.microsoft.com/resources/casestudies (англійською мовою).

За додатковою інформацією про продукти та послуги Microsoft в Україні звертайтесь в інформаційний центр корпорації Microsoft за телефоном


+38 (044) 230 51 01 або електронною поштою ukraine@microsoft.com
Адреса корпорації Microsoft в Інтернеті: www.microsoft.com (англійською мовою), www.microsoft.ua (українською мовою).
Докладніше про продукти та сервіси SoftServe можна дізнатись за телефоном +38 (032) 240 90 90 або на веб-сайті: www.softserve.ua.


© Корпорація Microsoft, 2011. Всі права захищені.

Даний документ має виключно роз’яснювальний характер. КОРПОРАЦІЯ MICROSOFT НЕ НАДАЄ ЦИМ ДОКУМЕНТОМ НІЯКИХ ГАРАНТІЙ, ЯВНИХ ЧИ ПРИХОВАНИХ.


Дата публікації: травень, 2011









Програмні засоби

  • Продукти

  • Windows Azure

  • Windows Phone 7

  • Технології

  • Microsoft .NET Framework 3.5

  • Silverlight



  • Сервіси

  • Bing



Платформа Windows Azure

Платформа Windows Azure надає першокласну основу для розширення пропозицій продуктів і послуг в Інтернеті. Основні її компоненти включають:



  • Microsoft SQL Azure. Microsoft SQL Azure пропонує першу реляційну і самокеровану службу бази даних у «хмарі», основану на технології Microsoft SQL Server.

  • Windows Azure. Windows Azure – це середовище розробки, розміщення служб і управління ними для всієї платформи Windows Azure. Windows Azure надає розробникам обчислювальні потужності і сховища в центрах опрацювання даних компанії Microsoft для розміщення, масштабування і управління застосунками в Інтернеті «на вимогу».

  • Windows Azure App Fabric. Крім цього, Windows Azure обслуговує запити розробників на з'єднання за допомогою таких служб:

  • App Fabric Service Bus з'єднує служби і застосунки за межами мереж для спрощення розробки розподілених застосунків.

  • App Fabric Access Control забезпечує федеративне управління доступом на основі тверджень для REST веб-служб.


Для отримання додаткової інформації про платформу Windows Azure відвідайте інтернет-сайт www.windowsazure.com.


Скачати 132.7 Kb.

  • Країна
  • Ситуація
  • Швидке впровадження
  • Високий потенціал розширення можливостей
  • Низькі витрати часу й фінансів
  • Microsoft SQL Azure .
  • Windows Azure App Fabric.