Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



За 2014-2015 навчальний рік Розділ Організаційні питання

За 2014-2015 навчальний рік Розділ Організаційні питання




Сторінка1/9
Дата конвертації28.04.2017
Розмір1.05 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9



за 2014-2015 навчальний рік

Розділ 1. Організаційні питання
У 2014-2015 навчальному році у Чортківській гімназії ім. М. Шашкевича функціонували 20 класів: 8 початкових та 12 гімназійних. Оскільки у закладі продовжується дослідно-експериментальна робота на тему «Формування полікультурного середовища як основи становлення особистості гімназиста, його саморозвитку та самовдосконалення» (3 рік), учительський колектив гімназії вирішив не обирати нову єдину методичну проблему, спрямовуючи усі зусилля на втілення психолого-педагогічного експерименту. Вчителі розробляли уроки із елементами полікультурного виховання, кращі конспекти зібрані і систематизовані заступником директора. Оскільки у трьох кабінетах (атематичний, англійської мови, інформатики) стаціонарно встановлені мультимедійні проектори з ноутбуками, окремі вчителі активно використовували ІКТ на своїх уроках.

Англі́йська мо́ва (English, the English language) - мова, що належить до германської групи індоєвропейської сім'ї мов. Одна з найпоширеніших мов у світі, особливо як друга мова та мова міжнародного спілкування.

Однак вважаємо недостатніми і матеріально-технічне забезпечення закладу щодо ІКТ, і роботу вчителів щодо їх використання у класах, де вони функціонують. Втратила свою актуальність мережа «Щоденник». Проведення навчальної практики, відповідно до наказу по гімназії, було зорганізовано упродовж навчального року. Для 1-4 початкових та 1-4 гімназійних класів у перелік предметів, охоплених заняттями навчальної практики, у цьому році включили англійську мову. Для учнів 10 класів – робота з матеріалами з історії гімназії. Традиційним вже стало для них систематизувати матеріал, зібрані у кімнаті-музеї отця Маркіяна Шашкевича, а також продовжити збирати інформацію про усіх випускників та вчителів закладу період його існування.

Маркія́н Семе́нович Шашке́вич (6 листопада 1811, с. Підлисся - 7 червня 1843, с. Новосілки) - західноукраїнський (галицький) пророк («Будитель»), письменник, поет, духовний просвітитель, натхненник національного пробудження Галичини.

Захист дослідницьких робіт був проведений у формі захистів проектів, виготовлення віньєток та презентацій, створених гімназистами. Упродовж року педагогічний колектив вирішував наступні завдання:


  • вироблення управлінських на підставі діагностичних та моніторингових досліджень із обов’язковим залученням педагогічного колективу до здійснення аналітичних висновків;

  • впровадження експериментальної діяльності у закладі відповідно до програми роботи над проектом;

  • організація доступного та якісного навчання у гімназії;

  • активне використання засобів ІКТ у навчально-виховному процесі;

  • створення медіатеки з досвіду роботи вчителів закладу;

  • залучення педагогічного та учнівського колективів до роботи на сайті гімназії;

  • активізація співпраці з батьками, роботи благодійного батьківського фонду;

  • формування полікультурної компетентності у гімназистів, здатних вільно почуватися у багатонаціональному суспільстві;

  • пожвавлення умов для безумовного виконання вимог нового Положення з охорони праці;

    Охорóна прáці (рос. охрана труда; англ. labour protection; нім. Arbeitsschutz m) - це: система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини в процесі трудової діяльності; діюча на підставі відповідних законодавчих та інших нормативних актів система соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, що забезпечують збереження здоров'я і працездатності людини в процесі праці. дозвіл на початок робіт підвищеної небезпеки, який необхідний організації чи підприємству, хто працює в будівництві.



  • виховання бережливого ставлення до державного майна, економія енергоресурсів;

    Держа́вна вла́сність - привласнення державою (як суб'єктом власності) засобів виробництва, робочої сили, частки національного доходу та інших об'єктів власності у різних сферах суспільного відтворення.



  • формування конкурентоспроможного учня, здатного реалізуватися в умовах профільної школи.

Наслідком успішного розв’язання проблем та завдань гімназії стало досягнення певних результатів. За підсумками учнівських олімпіад та обов’язкових конкурсів зросли успіхи гімназистів: учні гімназії вибороли 88 призових місць. Це на одне більше, ніж у минулому році. Моніторинг результатів участі учнів гімназії ім. М. Шашкевича свідчить про те, що у порівнянні із попередніми роками кількість призових місць знову підвищилася, що свідчить про якісну та системну роботу вчителів у підготовці до інтелектуальних змагань. Однак, як і в минулому році, успіхи не повинні заспокоювати педагогів, і питання активізація індивідуальної роботи з підготовки учнів до олімпіад є і надалі обов’язковою у наступному навчальному році. Значними є досягнення гімназистів і у спорті, і у конкурсах художньо-естетичного спрямування.

Отже, підсумки діяльності закладу у 2014-2015 н.р.

Колектив гімназії продовжив роботу в психолого-педагогічному експерименті регіонального рівня. Починаючи з вересня 2012 по травень 2017 року гімназія братиме участь в психолого-педагогічному експерименті на тему «Формування полікультурного середовища як основи становлення особистості гімназиста, його саморозвитку та самовдосконалення». Безпосереднє керівництво здійснює Тернопільський ОКІППО. Керівник проекту – Каськів М.В.

Управління проектами - (англ. Project Management) область знань з планування, організації та управління ресурсами з метою успішного досягнення цілей та завершення завдань проекту. Іноді ототожнюється з управлінням програмами, але програма - це фактично вищий рівень: група пов'язаних та взаємозалежних проектів.

, директор гімназії. Відповідальна за проведення експериментальної діяльності – Весновська Н.Б., заступник директора з навчально-виховної та методичної роботи.


Вдалим видався цей навчальний рік у плані участі наших дітей у різних конкурсах. Учені гімназії Мероник Тетяна (5-А) та Жуковський Ростислав (6 клас) стали фіналістами Програми навчання майбутній лідерів “FLEX” і в 2015-2016 н.р. перебуватимуть на річному навчанні у США.
Успішно виступили гімназисти в предметних олімпіадах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт по лінії Малої Академії наук, всеукраїнському конкурсі ім. Тараса Шевченка та Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика.

Петро́ Я́цик (*7 липня 1921, Синьовидсько Вижнє, Сколівський повіт, Станіславське воєводство - † 1 листопада 2001, Торонто) - канадський підприємець українського походження, меценат і філантроп, відомий своїм вагомим вкладом у фінансування українознавства на Заході та в Україні.


Зокрема, здобуто 88 призових місць. З них:

  • 70 призових місць – предметні учнівські олімпіади,

  • 17 призових місць – у Міжнародному конкурсі знавців української мови та Всеукраїнському конкурсі ім. Т. Шевченка

  • 2 призових місця – у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт при МАН

Обласними переможцями стали:



  1. Мероник Тетяна – 5-А - диплом ІІ ступеня у Всеукраїнських предметних олімпіадах з англійської мови (вчитель Піменова Н.Й.)

  2. Хлібович Ярина – 7 - диплом ІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді англійської мови (вчитель Мельничук Н.П.), диплом ІІ ступеня у Всеукраїнських предметних олімпіадах з німецької мови (вчитель Коваль Н.З.)

  3. Гальтюк Микола – 3-А – диплом ІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з математики (вчитель Коваль О.М.)

  4. Шевченко Тарас – 6-А – диплом ІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з екології (вчитель Богданець Н.Л.)

  5. Нестеренко Роксолана – 7 клас – диплом ІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з російської мови (вчитель Михайляк Г.Г.

    Росі́йська мова (рос. русский язык) - слов'янська мова, належить до групи східнослов'янських мов разом з українською та білоруською мовами; одна з шести офіційних мов ООН.

    ), диплом ІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з історії (вчитель Петровська С.П.)

  6. Лижечка Олена – 6-Б – диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з англійської мови (вчитель Попик І.А.)

  7. Чайковська Христина – 5-А – диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з німецької мови (вчитель Файницька Т.О.)

  8. Заболотна Марта – 6-Б – диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з німецької мови (вчитель Коваль Н.З.), диплом І ступеня на конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт з німецької мови при МАН України (вчитель Коваль Н.З.)

  9. Данчук Віктор – 4-Б – диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з історії (вчитель Петровська С.П.)

  10. Жаб’юк Марія – 7 – диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з географії (вчитель Присунько Л.О.)

  11. Пелехата Марія – 7 клас – диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з астрономії (вчитель Головень Н.М.)

  12. Гавор Михайло – 7 клас – диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з математики (Дригуш Я.В.)

  13. Дерій Діана – 7 клас – диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнській предметній олімпіаді з технологій (вчитель Горяча Н.В.)

  14. Сорокопуд Назар – 5-А – диплом ІІ ступеня у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика (вчитель Весновська Н.Б.)

  15. Гуменюк Христина – 7 клас – диплом ІІ ступеня у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт при Ман України з англійської мови (вчитель Ричко Н.І.)

Учні гімназії брали участь у іграх інтелектуального характеру: «Кенгуру» (математика), «Грінвіч», «Пазл» (англійська мова), «Срібний колосок», «Геліантус» (природничий), «Бобер» (інформаційні технології).

Найдовше слово в англійській мові: pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis (45 літер, силіко́з - захворювання людини, викликане тривалим вдиханням пилу, що містить вільний діоксид кремнію).

Гімназисти показали непогані результати. Зокрема:

«Кенгуру»: З 56 учасників конкурсу відмінний результат показали 11 гімназистів, добрий – 36.

«Грінвіч»: З 81 учасника конкурсу золотий сертифікат одержали 18 гімназистів, срібний – 16, бронзовий – 2. Сертифікат учасника одержали 45 учнів.

«Пазл»: з 40 учасників на регіональному рівні диплом ІІІ ступеня одержали 5 учнів, диплом ІІ ступеня – 2 учні, диплом І ступеня – 5 учнів. Теслюк Юлія (2-Б) одержала диплом ІІ ступеня на всеукраїнському рівні. 27 гімназистів одержали сертифікат учасника.

«Срібний колосок»: З 8 учасників «золотий колосок» одержали 3 учнів, «срібний колосок» – 5 учнів.

«Геліантус» З 10 учасників диплом І ступеня одержали 3 учнів, диплом ІІ ступеня – 3 учні. Диплом ІІІ ступеня – 1 учні. 3 гімназист одержав диплом учасника.

«Бобер»: з 22 учасників конкурсу золотий сертифікат одержали 16 учнів, срібний сертифікат – 6 учнів.
На жаль, вчителі української мови, історії та фізики не зорганізували учнів до участі в інтелектуальних іграх, що є наслідком недостатньої роботи вищезгаданих вчителів з обдарованих дітьми гімназії та розвитку інтересу учнів до вивчення власного предмета.

Кращі інтелектуали гімназії продовжили активно представляти заклад створеною командою «Юні генії», і взяли участь у зональному етапі, але у цьому році перемоги не здобули.

У міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» гімназисти вибороли ІІІ місце. У міському зборі-змаганнях юних рятувальників «Школа безпеки» - І місце. На жаль, у зв’язку із політичними подіями в Україні, змагання були відмінені і гімназисти не змогли представляти район на обласному етапі. У міському етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я».
Історію рідного краю, свого народу неможливо пізнати лише з посібників. Тому значну увагу приділяли організації туристсько-краєзнавчої

роботи. Силами вчителів та за підтримки батьків було зорганізовано різні туристичні подорожі. Зокрема, екскурсії в м. Бережани, Борщів та в м. Бучач, де подивились на скульптури всесвітньо відомого Пінзеля, послухали шум водоспаду Гук.


Успішно виступили гімназисти у цьому навчальному році у різних спортивних змаганнях. За результатами ХІХ спартакіади Чортківська гімназія ім. М. Шашкевича посіла 3 сходинку серед шкіл міста. У інших спортивних змаганням гімназисти здобули наступні результати:

Жовтень 2014 – футбол (юнаки) – 2 місце;

Листопад 2014 – волейбол (дівчата) – 5 місце;

Листопад 2014 – волейбол (юнаки) – 5 місце;

Січень 20015 – баскетбол (юнаки) – 2 місце;

Лютий 2015 – баскетбол (дівчата) – 1 місце;

Березень 2015 – настільний теніс – 4 місце;

Травень 2015 – легка атлетика – 2 місце;



Участь у конкурсах та спортивних заходах :

  1. спортивно-прикладний конкурс «Юні пожежники (рятувальники)» - 2 місце серед ЗОШ І-ІІІ ст. м. Чорткова;

  2. міський (районний) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» серед учнів 10 класів – 2 місце;

  3. зональні змагання Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей «Олімпійське лелеченя» - 1 місце, квітень 2015 р.;

  4. фінальні змагання Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей «Олімпійське лелеченя» - 1 місце, травень 2015 р.;

Приємною подією стала перемога команди гімназії «УРА» , котра показала найкращі результати у зональному етапі та зайняла І місце в обласних змаганнях Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей «Олімпійське лелеченя». І вже вдруге сподіваємося на поїдку в туристично-розважальний комплекс «Буковель» для представлення Чортківською гімназією ім. Маркіяна Шашкевича Тернопільської області на всеукраїнському рівні.
Значна увага приділялася роботі з батьками. Так, у 2014-2015 навчальному році проведено 3 зібрання загальношкільних батьківських зборів. По стільки ж, а то й більше – у класах. Як і в минулому році, батьківський комітет очолює Великоборець Н.

Батькі́вський коміте́т в школі - орган громадськості, який сприяє розв'язанню найважливіших питань навчання і виховання учнів, а також поліпшенню матеріальної бази школи.

І, а фінансовим обігом керує Війтюк Н.П. Усі заплановані засідання гімназійної ради були проведені. Директором проведено понад 15 індивідуальних співбесід з батьками. Традиційними стали загальношкільні батьківські збори, що проводяться у травні, присвячені Дню сім’ї, на яких батьківську громаду директор гімназії ознайомлює зі звітом діяльності навчального закладу за рік.

Моніторинг результативності участі гімназії ім. М. Шашкевича у конкурсах та олімпіад



Рік

Диплом І ступеня

Диплом ІІ ступеня

Диплом ІІІ ступеня

Всього призових

2014-2015

34

34

21

88



Рік

Диплом І ступеня

Диплом ІІ ступеня

Диплом ІІІ ступеня

Всього призових

2004-2005

16

21

14

51

2005-2006

30

15

15

59

2006-2007

23

15

13

51

2007-2008

30

17

17

64

2008-2009

30

20

15

65

2009-2010

19

25

18

62

2010-2011

26

23

13

62

2011-2012

28

25

18

71

2012-2013

28

33

22

83

2013-2014

34

27

26

87

2014-2015

34

34

21

88
  1   2   3   4   5   6   7   8   9



  • Участь у конкурсах та спортивних заходах
  • Моніторинг результативності участі гімназії ім. М. Шашкевича у конкурсах та олімпіад
  • Диплом І ступеня Диплом ІІ ступеня Диплом ІІІ ступеня Всього призових