Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Скачати 460.89 Kb.

Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»




Скачати 460.89 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації08.05.2017
Розмір460.89 Kb.
ТипЗакон
  1   2   3

№5/13/16 від 18.10.2007 р.

Про внесення змін та доповнень до Програми розвитку міського електричного транспорту на 2007-2015 роки

Внесено зміни відповідно до рішення міської ради від 29.11.2013 р. №6/39/139

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою стабільного функціонування та подальшого розвитку міського електротранспорту та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2006р.

Місце́ве самоврядува́ння - право та змога органів місцевого самоврядування в межах закону здійснювати регулювання й управління суттєвою часткою суспільних справ, які належать до їхньої компетенції, в інтересах місцевого населення.
Закон України - нормативно-правовий акт, який приймається Верховною Радою України більшістю голосів (для законів, що стосуються внесення змін до конституції, - конституційною більшістю голосів).
Міський електричний транспорт - складова частина єдиної транспортної системи, призначена для перевезення громадян трамваями, тролейбусами, поїздами метрополітену на маршрутах (лініях) відповідно до вимог життєзабезпечення населених пунктів.
Постанова Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України - нормативно-правовий акт Уряду України - Кабінету Міністрів.
№1855 «Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 року», враховуючи лист Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 04.09.2007р.
Житлово-комунальне господарство - галузь, а вірніше, сукупність галузей, що забезпечують життя і роботу населення країни в нормальних умовах, а також постачання підприємств галузей народного господарства необхідними ресурсами води, газу, тепла й електроенергії.
№10/5-322, враховуючи рішення міської ради від 31.08.2007р. №5/12/14 «Про затвердження Програми розвитку міського електричного транспорту на 2007-2015 роки», беручи до уваги рішення постійної комісії міської ради з питань промисловості, транспорту, зв’язку та енергозбереження, міська рада ВИРІШИЛА:

1.

Електротра́нспорт або транспортні засоби з електричним приводом - транспортні засоби, що використовують електричні двигуни для руху. Рух може призводитись колесами, або пропелерами, у випадку застосування роторних двигунів, або, у випадку пересувних засобів, лінійними двигунами.
Внести зміни та доповнення до Програми розвитку міського електричного транспорту на 2007-2015 роки, затвердженої рішенням міської ради від 31.08.2007р. №5/12/14 «Про затвердження Програми розвитку міського електричного транспорту на 2007-2015 роки», та викласти її в новій редакції згідно з додатком (додається).

2.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань промисловості, транспорту, зв’язку та енергозбереження.



Внесено зміни (доповнено додатком 2) відповідно до рішення міської ради від 29.11.2013 р. №6/39/139

ПОГОДЖЕНО Додаток

Заступник Міністра з питань до рішення міської ради

житлово-комунального господарства від 18.10. 2007р.

№ 5/13/16


­­­­_________________ Р.М.Крамаренко
ПРОГРАМА РОЗВИТКУ МІСЬКОГО

ЕЛЕКТРИЧНОГО ТРАНСПОРТУ м. ТЕРНОПОЛЯ

НА 2007-2015 РОКИ

м. Тернопіль-2007р.


1.Сучасний стан електричного транспорту в Тернополі.
Міський електричний транспорт функціонує в м. Тернополі з 1975 року.

Найбільшого розвитку КП "Тернопільелектротранс " досягло у 1990 році, коли кількість рухомого складу налічувала -115 одиниць, з середнім випуском на лінію - 92 машин, а на 14 маршрутах за рік було перевезено - 52,6 млн.

Тролейбус Троле́йбус - безрейковий транспортний засіб контактного типу з електродвигуном (переважно пасажирський, хоча трапляються тролейбуси вантажні і спеціального призначення), що живиться електричним струмом від зовнішнього джерела (тягових підстанцій) через дводротову контактну мережу за допомогою штангового струмоприймача і поєднує в собі переваги трамваю та автобусу.
пасажирів.

Починаючи з 2002 року, з появою на ринку пасажироперевезень приватного автотранспорту, який почав дублювати маршрути міського електричного транспорту, кількість платних пасажирів перевезених КП "ТЕТ" зменшилась до -15,7 млн., а в 2003 році до - 11,0 млн..

Збитковість підприємства призвела до унеможливлення оновлення фондів та рухомого складу.

Рухо́мий скла́д - транспортні одиниці автомобільного, залізничного, метротранспорту, трамвая, тролейбуси.
На сьогоднішній день наявний парк тролейбусів налічує 67 машин

(1 технічна допомога), в тому числі :

«Шкода 9ТР » 21 од.

«Шкода 14ТР 32 од.

ПМЗ Т1 6 од.

ПМЗ Т1р 6 од.

ПМЗ Т 2 2 од.

ЛАЗ 525222 2 од.

ЛАЗ Е183 Д1 1 од.

Середній вік усіх машин складає - 19 років, з яких – 17 одиниць за часом експлуатації від 10 до 15 років , а 46 –більше 15 років., з яких 5одиниць більше 30 років.

З 66 пасажирських тролейбусів, що перебувають на балансі підприємства - 63, або 95% відпрацювали свій нормативний ресурс експлуатації.

Третина рухомого складу потребує капітального ремонту.

Тривалий термін експлуатації машин призвів до значних пошкоджень корозією, тріщин рам кузова, втрат ізоляційних властивостей кабельно-провідникових матеріалів та електричних машин, зносу базових деталей механічного і пневматичного обладнання.

Капіта́льний ремо́нт або ка́премонт (рос. капитальный ремонт; англ. overhaul; нім. Generalreparatur f, Generalüberholung f) - ремонт, що виконується для відновлення справності та повного або близького до повного ресурсу виробу з заміною або відновленням будь-яких його частин, включаючи базові.
Електрична машина Електр́ична маш́ина - електромеханічний пристрій для перетворення механічної енергії на електричну чи електричної на механічну, або електричної енергії одного роду чи з одними параметрами на електричну енергію іншого роду або з іншими параметрами.
Експлуатація - використання. Використовувати можна що завгодно - знаряддя праці, людей, чи корисні копалини.

Згідно програми на 2007 рік необхідно провести :

Капітальних ремонтів 12од. на суму 770 тис.грн.

Середніх ремонтів 23од. на суму 488 тис.грн.

ТО 2 145од.на суму776 тис.грн.

Тобто на рік для проведення планових ремонтів враховуючи вартість матеріалів і запасних частин планово – нормативна сума складає - 2034,0 тис.

Запасна́ части́на - складова частина виробу, призначена для заміни такої самої частини, що перебувала в експлуатації, для підтримання або відновлення справності чи роботоздатності виробу.
грн.

Проведення капітальних ремонтів тролейбусів “Шкода“ значно ускладнена із за відсутності запасних частин , так як дані тролейбуси зняті з виробництва ще в 1983 році.

Через недостатню фінансову забезпеченість підприємства ремонти тролейбусів виконуються в неповному обсязі та несвоєчасно , що негативно впливає на їх технічний стан, та призводить до частих поломок.

Техні́чний стан об'є́кта - стан, який характеризується в певний момент часу, за певних умов зовнішнього середовища значеннями параметрів, установлених технічною документацією на об'єкт.
При цьому бригади термінової технічної допомоги не в змозі своєчасно обслуговувати усі поломки рухомого складу.

Отже, як бачимо, майже весь рухомий склад (крім трьох тролейбусів) вже відпрацював свій ресурс експлуатації і підлягає списанню, а підприємство з року в рік продовжує працювати в умовах жорсткої конкуренції з приватним перевізником в активі якого новіший рухомий склад і більш сприятливіша тарифна політика.

Кількість одиниць придатних для експлуатації зменшується, машини старіють, а передбачені перспективним планом розвитку електричного транспорту бюджетні кошти на закупку нових машин не виділяються.

В незадовільному технічному стані знаходиться контактна мережа.

Конта́ктна мере́жа - технічна споруда електрифікованих залізниць та інших видів транспорту (метро, трамваю, тролейбусу, фунікулера), що служить для передачі електроенергії з тягових підстанцій на рухомий склад.

Відповідно до висновків ДП ЛДРТІ МЕТ – 155 опор мають тріщини, більша частина похилена в сторону проїзної частини дороги.

Проїзна́ части́на, проїжджа частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів. Дорога може мати декілька проїзних частин, межами яких є розділювальні смуги.
З - 6 ділянок контактної мережі не відповідають вимогам правил ТЕТ і Т , локальні ділянки загальною довжиною – 31,2км, зокрема через граничний знос та надмірну кількість стиків та підпалів – 15,3 км.

Таблиця, що характеризує технічний стан тягових підстанцій

№п/п

Тягові підстанції

Місце розташування

Потужність

/ квт./


Рік введення в експлуатацію

1

№ 1

Вул. Миру

1800

1976

2

№2

Вул. Гоголя

1800

1976

3

№3

Вул. Бродівська

1800

1977

4

№5

Вул. Микулинецька

1800

1988

5

№6

Вул. Репіна

3000

1979

6

№7

Вул. Пушкіна

1800

1980

7

№8

Вул. Поліська

1200

1985

8

№9

Вул. Тролейбусна

1200

1984
  1   2   3


Скачати 460.89 Kb.

  • Внесено зміни (доповнено додатком 2) відповідно до рішення міської ради від 29.11.2013 р. №6/39/139 ПОГОДЖЕНО Додаток
  • 1.Сучасний стан електричного транспорту в Тернополі.