Первая страница
Наша команда
Контакты
О нас

    Головна сторінка



Звіт про результати реалізації у 2015 році Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року Київ 2016 зміст вступ

Скачати 461.19 Kb.

Звіт про результати реалізації у 2015 році Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року Київ 2016 зміст вступ




Скачати 461.19 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації08.05.2017
Розмір461.19 Kb.
ТипЗвіт
  1   2   3   4

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)


Річний звіт

про результати реалізації у 2015 році

Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року

Київ – 2016

ЗМІСТ




Вступ………………………………………………………………………..

3

1

«Першокласна інфраструктура»…………………………………..........

5

1.1

Транспортна інфраструктура………………………………………………

5

1.2

Дорожня інфраструктура…………………………………………………..

6

1.3

Житлово-комунальна інфраструктура………………………………….…

9

2

«Ощадлива енергетика»…………………………………….……………

12

3

«Зроблено в Києві»………………………………….…………………….

13

4

«Електронний уряд»………………………………………………………

15

5.

«Культурна височина»……………………………………………………

16

6.

«Дніпровська перлина»…………………………………………………..

19

7.

«Здоровий киянин»………………………………………………………..

20

7.1.

Спорт та робота з молоддю…………………………………………………

20

7.2.

Охорона здоров’я…………………………………………………………….

20

7.3.

Соціальний захист…………………………………………………………...

22

7.4.

Ринок праці та зайнятість…………………………………………………...

23

7.5.

Освіта і наука………………………………………………………………..

23

8.

«Центр поруч з домом»……………………………………………………

25

9.

«Міжнародна гавань штаб-квартир»……………………………...........

27




Підсумок ……………………………………………………………….…

28




Додаток 1. Цільові показники виконання Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року …………………………………..…….





Вступ
Стратегія розвитку міста Києва до 2025 року (далі – Стратегія), затверджена рішенням Київської міської ради від 15.12.2011 № 824/7060, є базовим нормативним документом, що визначає стратегічні ініціативи та пріоритети довгострокового розвитку міста.

Стратегією визначено концептуальне бачення майбутнього образу міста Києва до 2025 року, який має стати інноваційним центром східноєвропейського регіону з потужною конкурентною позицією та чіткими пріоритетами розвитку.

Основна стратегічна мета – якість життя, що визначається економічним добробутом і комфортом життя у місті.

Тому ключові заходи з реалізації Стратегії спрямовані поетапно забезпечувати суттєве покращення якості життя киян, зростання економіки міста, збереження його історичної та архітектурної самобутності.

Прийняття постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 385, якою було затверджено Державну стратегію регіонального розвитку на період до 2020 року (далі – Державна стратегія), обумовило приведення Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року у відповідність з Державною стратегією регіонального розвитку на період до 2020 року в частині прогнозних значень цільових показників реалізації регіональної стратегії та індикаторів, на досягнення яких спрямована Державна стратегія.

Уряд Швеції (швед. Sveriges regering), після прийняття в 1974 р. Акту про форму правління до 1 січня 1975 р. швед. Kungl. Maj:t, Державна рада короля (швед. Konungen i statsrådet) чи Державна рада (швед. statsrådet)
Постанова Кабінету Міністрів України - нормативно-правовий акт Уряду України - Кабінету Міністрів.

Підписання у 2014 році Угоди про асоціацію України з Європейським Союзом підтвердило, що майбутнє нашої країни – в Європі, і місто Київ має реалізувати свою унікальну місію, зробити свій суттєвий внесок у трансформаційні процеси державотворення на засадах ринкового саморегулювання та саморозвитку.

Європе́йський Сою́з (Євросою́з, ЄС, англ. European Union, EU) - економічний та політичний союз 28 держав-членів, що розташовані здебільшого у Європі. Веде свій початок від утворення Європейської спільноти з вугілля та сталі і Європейської економічної спільноти, що були засновані шістьма країнами в 1951 та 1958 роках відповідно.

Зусилля київської міської влади у 2015 році були спрямовані на досягнення економічного зростання на основі власного потенціалу, посилення інвестиційної та інноваційної активності, удосконалення механізмів управління розвитком міста на засадах smart-city, відкритості та прозорості, та внаслідок цього підвищення конкурентоспроможності міста, зростання добробуту населення, забезпечення належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури, доступності широкого спектра соціальних послуг та дотримання високих екологічних стандартів.

Соціа́льні по́слуги - комплекс правових, економічних, психологічних, освітніх, медичних, реабілітаційних та інших заходів, спрямованих на окремі соціальні групи чи індивідів, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, з метою поліпшення або відтворення їх життєдіяльності, соціальної адаптації та повернення до повноцінного життя.
Економі́чне зроста́ння - збільшення обсягу виробленої продукції в порівнянні з минулим роком, збільшення її реальної (корегованої на інфляцію) вартості.

Основними викликами, що не сприяли в повній мірі реалізації визначених Стратегією ініціатив та пріоритетів розвитку міста у 2015 році, є різка зміна геополітичної та фінансово-економічної ситуації як в Україні в цілому, так і в її столиці. Проблеми збереження цілісності та життєздатності країни, безпеки та цивільного захисту населення вийшли на перший план.


1. «Першокласна інфраструктура»

Інфраструктура – важлива передумова економічного розвитку.

Економічний розвиток - поняття економічної науки, що позначає перехід від одного етапу економіки до іншого, при якому в новому періоді не тільки збільшується виробництво тих самих товарів і послуг, що вже вироблялися раніше, а має місце й виробництво нових товарів і послуг з використанням нових технологій порівняно з попереднім періодом.
Прогнозований економічний ріст, збільшення потреб населення і підприємств підвищують навантаження на інфраструктуру міста.

Наразі існує дві основні проблеми транспортної та інженерної інфраструктури Києва: недостатня забезпеченість і значна їх зношеність.
1.1. Транспортна інфраструктура

Київська міська влада, усвідомлюючи значення транспортної інфраструктури для ефективної життєдіяльності столиці, приділяла велику увагу для реалізації стратегічної ініціативи «Першокласна інфраструктура» в частині транспортної інфраструктури.

Стратегічним завданням на найближчий час є поліпшення автотранспортної ситуації в місті. Для швидкого пересування містом Київ повинен отримати комфортний та беззбитковий громадський транспорт і розвивати альтернативні способи пересування задля перерозподілу міського пасажиропотоку.

Грома́дський тра́нспорт - мережа пасажирського транспорту, яка обслуговує широкий загал на противагу приватному транспорту, наприклад, приватним автомобілям або автомобілям на прокат. За рідкісним винятком, послуги громадського транспорту надаються за певну плату через придбання спеціалізованих одноразових (на одну поїздку) квитків або проїзних (проїзних документів, карток) на визначений термін (1 місяць, 3 місяці, 6 місяців, рік).


Комплексна модернізація та оновлення вагонів

КП «Київський метрополітен»

Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)реалізовано проект комплексної модернізація вагонів за рахунок коштів цільових (екологічних) зелених інвестицій (в рамках виконання вимог Кіотського протоколу).






За звітний період відповідно до договору, укладеного між Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та ПАТ «Крюковський вагонобудівний завод» проведено комплексну модернізацію 25 вагонів.

Станом на 01.01.2016 модернізовані вагони введені в експлуатацію та здійснюють перевезення на Святошинсько-Броварській лінії.

Оновлення рухомого складу

У Києві постійно оновлюється склад громадського транспорту.

Кіо́тський протоко́л - міжнародна угода про обмеження викидів в атмосферу парникових газів. Головна мета угоди: стабілізувати рівень концентрації парникових газів в атмосфері на рівні, який не допускав би небезпечного антропогенного впливу на кліматичну систему планети.
Святошинсько-Броварська лінія - історично перша лінія Київського метрополітену. Кількість станцій - 18, довжина лінії - 22,7 км, час проїзду - 38,5 хв.
Троле́йбус - безрейковий транспортний засіб контактного типу з електродвигуном (переважно пасажирський, хоча трапляються тролейбуси вантажні і спеціального призначення), що живиться електричним струмом від зовнішнього джерела (тягових підстанцій) через дводротову контактну мережу за допомогою штангового струмоприймача і поєднує в собі переваги трамваю та автобусу.



У 2015 році було закуплено 5 одиниць трамвайних вагонів К-1М з долею низького рівня підлоги (35% виробництва ТОВ «Татра-Юг») та 2 одиниці п’ятисекційних трамвайних вагонів типу Т5В641 довжиною понад 30 метрів з долею низького рівня підлоги (100% виробництва ТОВ «СП «Електронтранс»).




Куренівсько-Червоноармійська лінія метрополітену дільниці від станції

«Виставковий центр» до Одеської площі

Проводилось доведення об’єкта до показників затверджених проектом, а саме: виконані роботи з благоустрою території станції «Теремки», архітектурно-оздоблювальні роботи станції «Теремки», основні та внутрішні конструкції станцій «Іподром» та «Теремки», перекладання і прокладання зовнішніх мереж і комунікацій, спеціальні монтажні роботи, ліквідація будівельних майданчиків та тимчасових споруд.

Оде́ська пло́ща - площа в Голосіївському районі міста Києва, житловий масив Теремки-І. Розташована між проспектом Академіка Глушкова, вулицями Академіка Заболотного, Теремківською та Кільцевою дорогою.


1.2. Дорожня інфраструктура

Впродовж 2015 року комунальними підприємствами, що входять до сфери управління комунальної корпорації «Київавтодор», проводилися роботи із капітального та поточного ремонту дорожнього покриття вулиць столиці: здійснено капітальний та поточний ремонти 575 міжквартальних проїздів та прибудинкових територій загальною площею близько 530 тис.

Дорожнє покриття - твердий, стійкий до зносу матеріал, який викладають на шляхах з метою полегшення пересування і перевезення товарів. На сучасних магістральних шляхах як дорожнє покриття використовується здебільшого асфальтобетон, бетон, шутер, за часів Австро-Угорщини та Російської імперії популярним дорожнім покриттям була бруківка.
 кв.м.

У 2015 році розроблено проектно-кошторисну документацію на:


  • Будівництво та реконструкцію другої черги електропоїздів з підходами під’їздами до платформ у м.
    Прое́ктно-кошто́рисна документа́ція (рос. проектно-сметная документация, англ. design specifications and estimates, designing estimates; нім. Entwurfs- und Kostenunterlagen f pl) - комплекс документів, що визначають місце будівництва (реконструкції) майбутнього об'єкта, його архітектурне, планувальне і конструктивне рішення, потребу в кадрах, будівельних матеріалах, машинах і обладнанні, коштах.
     Києві;

  • Будівництво тролейбусної лінії по вул. Старонаводницькій;

  • Реконструкція трамвайної лінії по вул.
    Трамва́й (англ. tramway, від tram - вагон, візок, і way - шлях) - наземний рейковий вид міського транспорту, переважно вуличний.
     Глибочицькій.

Розпочато розробку проектно-кошторисної документації по реконструкції трамвайних розворот них кілець на Контрактовій площі.

Завершується розробка проектно-кошторисної документації по реконструкції трамвайної лінії по вул.

Найстаріші трамвайні вагони, які все ще використовуються в нормальній експлуатації - вагони №№ 1 й 2 трамваї острова Мен (Manx Electric Railway). Вони були побудовані в 1893 році й працюють на заміській лінії Douglas en Ramsey завдовжки 28,5 км.
 Алма-Атинській.

Розроблено техніко-економічне обґрунтування на реконструкцію та будівництво ділянки трамвайної лінії від вул.

Найдовша і найбільша за кількістю трамваїв мережа розташована в Санкт-Петербурзі. У 2002 році її загальна довжина становила 691 км, 64 маршрути . обслуговувало 2402 трамвая. Колись рекордсменом з довжини трамвайної мережі був Відень.
 Гната Юри до
ЗАТ «Кисневий завод».

Виконувалися проектно-вишукувальні роботи по будівництву Великої окружної дороги на ділянці від вул.

Контракто́ва площа - площа у Подільському районі міста Києва, місцевість Поділ. Розташована між вулицею Петра Сагайдачного, Покровською вулицею, Андріївським узвозом, Фролівською вулицею, Притисько-Микільською вулицею, Костянтинівською вулицею, Межигірською вулицею, Спаською вулицею, вулицею Григорія Сковороди та Іллінською вулицею.
Вели́ка Окружна́ доро́га - автомобільна магістраль в Києві, кільцева автомобільна дорога, що проходить західним кордоном міста, більшою частиною поза межами міської забудови. Об'єднує Дніпропетровський, Одеський, Житомирський та Гостомельський напрямки.
 Рокоссовського до вул. Богатирської.

Виконувалися роботи з капітального ремонту шляхопроводу «Осокорки» та встановлення направляючих пішохідної огорожі, в рамках реконструкції просп. Миколи Бажана у Дарницькому районі м.Києва

Реконструкція Поштової площі

В рамках реалізації проекту реконструкція Поштової площі у 2015 році до Дня Незалежності України завершено роботи з реконструкції 10,7 тис.

Пошто́ва пло́ща - площа у Подільському районі міста Києва, місцевість Поділ. Розташована між Володимирським узвозом, Боричевим узвозом, вулицею Петра Сагайдачного, Набережно-Хрещатицькою і Набережним шосе.
Капіта́льний ремо́нт або ка́премонт (рос. капитальный ремонт; англ. overhaul; нім. Generalreparatur f, Generalüberholung f) - ремонт, що виконується для відновлення справності та повного або близького до повного ресурсу виробу з заміною або відновленням будь-яких його частин, включаючи базові.
Да́рницький район - район міста Києва, розташований на лівому березі Дніпра.
Украї́на (МФА: [ukrɑˈjinɑ]опис файлу) - держава у Східній Європі та частково в Центральній Європі, у південно-західній частині Східноєвропейської рівнини. Площа становить 603 628 км². Найбільша за площею країна з тих, чия територія повністю лежить у Європі, друга на європейському континенті, якщо враховувати Росію.
кв. м. пішохідної частини Поштової площі (бюджетна частина): виконано мощення площі гранітною






шашкою, введено в дію фонтан, встановлено перильну огорожу, лавки, урни, влаштовано зовнішнє освітлення площі та озеленення.

Це дає можливість вільного проходу пішоходів від станції метро «Поштова площа» на центральну частину Поштової площі та до набережної р. Дніпро.




Будівництво Подільського мостового переходу через р.Дніпро

Подільський мостовий перехід має з’єднати правий і лівий береги Києва.

Мі́ст - штучна споруда, призначена для руху через річку, яр, озера та інші перешкоди, межами якої є початок і кінець прогонових споруд. Міст, перекинутий через дорогу, називають шляхопроводом, міст через яр або ущелину - віадуком.
Його протяжність складе близько 7 км. По ньому передбчається пустити четверту гілку метрополітену.

Крім автомобілів і метро, двоярусний міст передбачає велодоріжки і доріжки для пішоходів, які зможуть пройтися від вулиці Межигірської на Подолі до бульвару Перова на Воскресенці.

Виконувалися наступні роботи:

– розроблялась робоча документація на окремі ділянки мостового переходу (міст через Гавань, заїзд на мостовий перехід з вул.  Набережно- Хрещатицької в районі

вул. Верхній - Нижній Вал, спеціальні допоміжні споруди по підсиленню конструкцій тимчасових руслових опор);

- будівельно-монтажні роботи (естакада в урочищі Горбачиха, міст через р. Десенку, лівоповоротний з’їзду на Рибальський півострів).







Будівництво під’їзної автомобільної дороги від Червонозоряного проспекту

(поблизу примикання вул.

Робо́ча констру́кторська документа́ція або робо́чий прое́кт (англ. detailed design) - конструкторська документація, розроблена на основі технічного завдання чи проектної конструкторської документації, згідно з якою виготовляють, контролюють, приймають, постачають, експлуатують та ремонтують виріб.
Бульва́р Перо́ва - бульвар у Дніпровському районі міста Києва, житловий масив Воскресенський. Пролягає від проспекту Алішера Навої і парку «Перемога» до проспекту Генерала Ватутіна і Керченської площі.
Автомобі́льна доро́га, також шосе - частина території, в тому числі в населеному пункті, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами (мостами, шляхопроводами, естакадами, надземними і підземними пішохідними переходами) та засобами організації дорожнього руху, і обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги відводу, яка забезпечує внутрішньодержавні та міжнародні перевезення пасажирів і вантажів, з'єднує населені пункти та окремі об'єкти і є складовою частиною єдиної транспортної системи держави. Цей термін включає також спеціально побудовані тимчасові дороги, крім довільно накатаних доріг (колій).
 Кіровоградської) до Міжнародного аеропорту

«Київ» (Жуляни)

З метою забезпечення зручного під'їзду до міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) у 2015 році виконувалися дорожні роботи на вул. Медовій з улаштуванням нижнього шару асфальтобетону, роботи з горизонтально-направленого буріння для улаштування дощової каналізації з труби SPIROBUR Ø 900 мм та проектні роботи.



Реконструкція з розширенням просп. Григоренка

Виконано наступні роботи:

– влаштування верхнього шару проїзної частини;

Дощова каналізація або зливова каналізація - інженерна система, яка складається з дощоприймальних колодязів, дощоприймачів, дощоприймальних жолобів, труб, пісковловлювачів. Зливова каналізація призначена для збору та відведення води від атмосферних опадів та інших стічних вод.
Проїзна́ части́на, проїжджа частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів. Дорога може мати декілька проїзних частин, межами яких є розділювальні смуги.

– благоустрій прилеглої території;

– влаштування тротуарів;

– мережі зовнішнього освітлення.

Зовнішнє освітлення (ЗО) - освітлення вулично-дорожньої мережі, житлових кварталів та масивів, парків, або територій будь-яких інших об'єктів за допомогою штучних джерел світла, перетворюючи електричну енергію у світлову.

Роботи по об’єкту завершено. Готуються документи по введенню в експлуатацію.

Реконструкція вул.Братської з демонтажем трамвайних колій на

вул.

Найдовшу поїздку на трамваї можна здійснити в Німеччині, проїхавши з Крефельда (нім. Krefeld), вірніше його передмістя St Tönis, в Віттен (нім. Witten). Довжина поїздки складе 105,5 км, на подолання цієї відстані піде приблизно п'ять з половиною годин, при цьому доведеться вісім разів пересідати
 Братській та на Контрактовій площі у Подільському районі

У 2015 році виконано:

– перерахунок кошторисної вартості об’єкту та проведено експертизу кошторисної документації;

будівельні роботи



  • демонтаж трамвайної колії;
    Будіве́льні робо́ти - роботи, що виконуються на будівельному майданчику (об'єкті) при зведенні будівель і споруд.
    Трамва́йна ко́лія - елемент дороги, призначений для руху рейкових транспортних засобів, який обмежується за шириною спеціально виділеним вимощенням трамвайної лінії або дорожньою розміткою. Трамвайною колією допускається рух нерейкових транспортних засобів з певними обмеженнями.


  • влаштування мережі зовнішнього освітлення;

  • ремонт оглядових колодязів та зливоприймачів;
    Оглядо́вий коло́дязь - загальна назва камери під землею, яка є частиною системи водопостачання, водовідведення (дощового чи фекального), газопостачання, теплопостачання, кабельної каналізації. В разі виходу камери на поверхню (газону, тротуару, дорожнього полотна) для зручності в обслуговуванні оглядові колодязі можуть облаштовуватись спеціальними люками з чавунною чи полімерною кришкою або дренажними решітками, якщо це системи дощового водовідведення. В разі, коли обслуговування передбачається надзвичайно рідко, над камерою люк може не встановлюватись, тоді вся камера може накриватись плитою, доступ до якої поновлюється при знятті частини дорожнього покриття.


  • влаштування 2-шарового асфальтобетонного покриття;

  • влаштування тротуарів ФЕМ;

  • влаштування направляючої пішохідної огорожі;

  • нанесення розмітки пластиком.

Роботи по об´єкту завершено.

Реконструкція вул. А.Ахматової на ділянці від просп. Григоренка до

вул. Урлівської у Дарницькому районі

У 2015 році:

– отримано контрольну картку на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення у зв´язку з виконанням робіт;

виконано будівельні роботи



  • влаштування верхнього шару проїзної частини;

  • благоустрій прилеглої території;

  • влаштування тротуарів.

Реконструкція проспекту Перемоги

Тривала робота з реконструкції важливої транспортної артерії міста - проспекту Перемоги:



  • здійснювалися капітальні ремонти: мосту «Пролісок», містка через р.
    Проспе́кт Перемо́ги - назва проспектів у різних населених пунктах України та інших країн колишнього СРСР.
     Нивки

шляхопроводу на перетині просп. Перемоги з Кільцевою дорогою та просп. Палладіна, шляхопроводу на перетині просп. Перемоги біля станції метро «Святошин»;

  • виконані роботи з гідроізоляції на Ковельському та Святошинському шляхопроводах;

  • виконані роботи з організації дорожнього руху по просп.
    Кільцева́ доро́га - вулиця у Святошинському, Солом'янському і Голосіївському районах Києва. Огинає місто з західної сторони. Пролягає від Одеської площі до проспекту Перемоги. Частина Великої Окружної дороги.
    Доро́жній рух - процес руху по дорогах транспортних засобів та учасників дорожнього руху, сукупність суспільних відносин, що виникають у процесі переміщення людей і вантажів за допомогою транспортних засобів або без таких у межах дороги.
     Перемоги.

Реконструкція вул .Сортувальної на ділянці від вул. Канальної до

вул. Клеманської

Виконувалися наступні роботи:

– влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття проїзної частини;

– влаштування тротуарів;

– нанесення горизонтальної розмітки;

– благоустрій прилеглої території.

Роботи по об’єкту завершено. Готуються документи з введення в експлуатацію.

Реконструкція вул. Васильківської на ділянці від Голосіївської площі до

Амурської площі

Виконувалися наступні роботи:

- перевлаштування побутової та дощової каналізації;

Голосі́ївська пло́ща - площа в Голосіївському районі міста Києва, місцевості Голосіїв, Деміївка. Розташована між Голосіївським проспектом, вулицями Голосіївською, Максима Рильського і Васильківською.

-влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття на основній траншеї під дощову та побутову каналізацію.

Побутова каналізація або Господарсько-побутова каналізація - система каналізації призначена для приймання і транспортування стічних вод, їхнього очищення і знешкодження, утилізації корисних речовин, що утримуються в них, і скидання очищених вод.



Реконструкція та будівництво вулично-дорожньої мережі в частині

створення велосипедної інфраструктури та рекреаційного велосипедного

маршруту в м.Києві (від житлового масиву Троєщина до Європейської площі)




У 2015 році відбулося відкриття Велосипедного маршруту «Житловий масив Троєщина – Європейська площа» загальною довжиною 21,61 км, який проходить проспектом Генерала Ватутіна, Московським мостом, вулицею Труханівською (рекреаційна частина маршруту), Парковим мостом, схилами Хрещатого парку, Володимирським узвозом, Європейською площею.

Будівництво світлофорних об’єктів

У 2015 році розроблено проектно-кошторисну документацію на 20 світлофорних об’єктів та розпочато проектування 24 об’єктів.

Європе́йська пло́ща - площа в Шевченківському районі Києва, місцевість Старий Київ. Розташована між вулицями Хрещатик, Трьохсвятительською, Володимирським узвозом і вулицею Михайла Грушевського.
Проводилися будівельні роботи на 13 світлофорних об’єктах, з яких побудовано 6.



Хімічне закріплення ґрунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерської та

Куренівсько-Червоноармійської ліній київського метрополітену

Проводилося хімічне закріплення ґрунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерської лінії довжиною 1 146,2 п. м.

Сирецько-Печерська лінія - історично третя лінія Київського метрополітену. Кількість станцій - 16, довжина лінії - 23,9 км.
Ки́ївський метрополіте́н - швидкісна позавулична транспортна система Києва. Діють три лінії, експлуатаційна довжина яких становить 69,648 км. До послуг пасажирів - 52 станції з трьома підземними пересідними вузлами в центрі міста.

Встановлено та тестується програмно-апаратний комплекс Єдиного автоматизованого диспетчерського центру управління комунальним автотранспортом міста Києва в комунальних підприємствах «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автошляхів та споруд» районів м.

Комуна́льне підприє́мство - юридична особа, заснована на власності відповідної громади.
 Києва.

У 2015 році:



  • впроваджено відокремлену смугу для руху громадського транспорту на 14 вулицях міста Києва;

  • введено в дію проект «Пасажирський контроль», який передбачає виділену лінію для звернень громадян щодо якості транспортного обслуговування;

  • створено спеціалізовану Станцію технічного обслуговування автобусів. Відновлено Центр технічного обслуговування тролейбусів;

  • концептуально оновлено дизайн Київського фунікулеру;

  • впроваджено безконтактну оплату за проїзд на 6 станціях швидкісного трамваю Борщагівської лінії та фунікулері.
    Техні́чне обслуго́вування озброєння та військової техніки - полягає у перевірці його укомплектованості і справності (працездатності), чистці і митті, налагодженні і регулюванні, змащуванні і заправленні (дозаправленні) експлуатаційними матеріалами, усуванні несправностей і недоліків, заміні деталей з обмеженими термінами служби і зберігання, перевірці засобів вимірювання, технічному огляді вантажопідйомних машин і посудин, які працюють під тиском.
    Швидкісний трамвай - це різновид легкорейкового транспорту, регулярний швидкісний позавуличний, переважно наземний рейковий вид міського транспорту; це лінії трамваю, повністю, на всій своїй протяжності, відділені від проїжджої частини.



  1   2   3   4


Скачати 461.19 Kb.